מבזקיםמשפטי/פלילי

הורשע ברצח בנסיבות מחמירות בן 72 שדקר את אשתו למוות

בית המשפט המחוזי בתל אביב, בהרכב השופטים יוסי טופף, עודד מאור ומעין בן ארי, קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את יעקב בן אברהם בן ה- 72 ברצח אשתו, יעל בן אברהם ז"ל, בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת, בשנת 2022. כמו כן, הורשע בן אברהם גם בעבירה של שיבוש מהלכי משפט.

כזכור, מכתב האישום שהגישה עו"ד רונית חסון מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי לאחר שהתפתח בין השניים ויכוח סביב חלוקת הרכוש המתוכננת לאחר שיתגרשו, לקח בן אברהם סכין, דקר וחתך את המנוחה במקומות שונים בגופה עד שהסכין נשברה. בעודה מדממת, ניסתה המנוחה להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור ולחתוך אותה באמצעות הסכין השנייה, עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה.

במהלך המשפט הסתייגה הפרקליטות מחוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבעה שהנאשם אינו כשיר לעמוד לדין. לאור כך, בקשה הפרקליטות, לחקור את הפסיכיאטר בבית המשפט. בהמשך לבקשה זאת, הורה בית המשפט על מינוי ועדה שלושה פסיכיאטרים אשר קבעו כי בן יעקב כשיר לעמוד לדין. בהחלטתם, התייחסו השופטים לאכזריות מעשיו של בן אברהם ולחומרה היתרה של רצח בתוך המשפחה, ובתוך כך רצח בנות זוג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button