מבזקיםפוליטי / מדיני

קרעי בצעדה לעזה: כדי לשמר את ההישגים הביטחוניים עלינו ליישב את עזה

אלפים השתתפו היום (שלישי) בצעדה לחבל עזה בקריאה לחדש את ההתיישבות היהודית ברצועה. שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי, אמר לאחר סיום הצעדה: "כדי לשמר את ההישגים הביטחוניים שכל כך הרבה מלוחמינו חירפו את נפשם בשבילם, עלינו ליישב את עזה, בכוחות בטחון ובמתיישבים שיעטפו אותם ואת הארץ הזו באהבה. לא מתוך חוסר ברירה, אלא מתוך הבנה עמוקה שזו הדרך היחידה האמיתית, גם לגבות מחיר כבד מהנאצים מהחמאס, וגם להגן על עמנו ומולדתנו."

השר קרעי הוסיף כי, "נמחק את החרפה של שנת תשס״ה בהתיישבות של שנת תשפ״ה בעזרת השם. נרבה אחדות בעמנו, נפעל לחזרת חטופינו הביתה לחיים טובים ולשלום, ונמשיך עד לחזרת לוחמינו הגיבורים בעזרת השם עטורים בכתר ישועה ובעטרת ניצחון."

ח"כ צבי סוכות, שגם הוא השתתף בצעדה אמר: "יש פה אלפי יהודים שהגיעו לצעדת עזה. אלפים שלא נרתעו מצבע אדום באמצע הצעדה ולא נרתעים משום דבר אחר. אנחנו באנו לכאן קודם כל כדי לתקן את הפשע הנורא של גירוש יהודי גוש קטיף. מי שגירש את יהודי גוש קטיף אחראי באופן ישיר, במו ידיו, לטבח האיום של שמחת תורה. זלזלו בנו אז,החתימו מאות גנרלים ו'מומחי ביטחון' שההתנתקות תביא ביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ סוכות הוסיף: "הם הבטיחו שבפצ"מר הראשון נכסח את עזה בגיבוי אמריקאי, הייתה אפילו חתימה של נשיא ארה"ב שהוא בכוחות אמריקאים יטפל בארגוני הטרור אם הם ישתלטו על הרצועה. צעקנו בגרון ניחר אבל זה לא היה אכפת להם. כשגררו אותנו החוצה היה לכולנו ברור מה תהיה התוצאה. ושם, כשגררו את המתיישבים הצדיקים מהבית נשבענו לחזור".

שלמה קרעי
צילום: מאיר אליפור
ח"כ צבי סוכות
צילום: מאיר אליפור

3 תגובות

  1. קרעי, תשלח לשם את המנהיגים של המפלגות החרדיות עם צאן מרעיתם. יקימו ישיבות וילמדו כל היום. אז אין צורך בצבא לשמור עליהם. ואפשר לצרף גם את הרב יוסף, האיש והפה מפיק המרגליות.

Back to top button