טיוליםמבזקים

התנהגות מדהימה: כך הגיבו הפילים בספארי לצפירת יום הזיכרון – צפו

אירוע חריג ומרגש התרחש היום (שני) בספארי ברמת גן בזמן צפירת הזיכרון שהושמעה בשעה 11:00 ברחבי הארץ לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות הטרור. בתגובה לצלילי הצפירה המיוחדת, הפילים בספארי הפגינו התנהגות ייחודית כשהפילה האם הובילה את שאר חבריה במחווה מרשימה של מעטפת והגנה על הפילון הצעיר, בנה בן הארבע.

מיד עם שמיעת הצפירה, הפילה האם נרתעה, כפי שרואים בתיעוד שפרסם הספארי, ומיהרה לעמוד לצדו של הפילון הקטן. בתנועה מרשימה, יתר חבריה הצטרפו אליה והקיפו את הפילון. כל הפילים נעמדו בדום דרוך לאורך משך הצפירה כולה.

צוות העובדים בספארי לא הסתיר את התפעלותו מהתנהגות הפילים המיוחדת במינה, ומיהר לתעד ולפרסם לציבור את האירוע החריג בצילומי וידאו. "תראו איזו התנהגות מדהימה של הפילים ברגע הצפירה" אמרו בספארי בהתרגשות, "מתחיל מהאמא ואז גם כל עדר הפילות מצטרף לעיטוף ומקיפות להגן על הגור הפילון בן הארבע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התופעה המדהימה מרמזת על יכולותיו החברותיות והרגישות הגבוה של הפילים, המוכרים כבני החיים הגדולים והחכמים בטבע. תצפיות קודמות של פילים הראו כי הם יצורים חברתיים מאוד, בעלי זיכרון מפותח ויכולת רגשית מפותחת. עם זאת, תגובתם המיוחדת לצפירת הזיכרון חשפה עוד רובד של רגישות מבעל החיים המדהים הזה.

צילום: דוברות הספארי

תגובה אחת

Back to top button