מבזקיםפוליטי / מדיני

לאחר תלונות תושבים: בוטל אירוע משותף ישראלי-פלסטיני בבאר שבע

טקס הזיכרון המשותף הישראלי-פלסטיני שאמור היה להתקיים במועדון החלוץ בעיר בבאר שבע, בוטל עקב תלונות תושבים ופניה של ארגון בצלמו. בהודעה מטעם הארגון נאמר כי תושבי באר שבע פנו אליו בקריאה דחופה לעזרה, על מנת לבטל את הטקס. בעקבות כך פנה בצלמו בדחיפות לתנועת החלוץ ודרש את ביטול האירוע.

מנכ"ל הארון שי גליק הזהיר שככל שהאירוע יתקיים תושבי המקום וכן העירייה יסרבו לעשות שיתופי פעולה עם הסטודנטים הלומדים במקום. בנוסף טען גליק שהניסיון להסתיר את האירוע מעיני הציבור משול לקיום אירוע של תומכי ברוך גולדשטיין בלב אום אל פאחם. במקביל, ברשתות החברתיות תוכננה בשעות האחרונות הפגנת המונים בהשתתפות חבר מועצת העיר גדי מאזוז ומשפחות שכולות ולוחמי מילואים תחת הקריאה: "באר שבע לא תהיה ברית פלסטין".

בעקבות כל אלה, בשעה האחרונה הודיעה תנועת החלוץ שהאירוע בוטל. במייל שנשלח לנרשמים נכתב: "לצערנו האירוע מבוטל עקב כשלים טכניים. מקווה שבשנה הבאה נמצא מקום בטוח לקיים מפגש משותף."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: מדינת ישראל מתכנסת הערב לאירוע זיכרון לכלל חללי צה"ל ונפגעי האיבה. דווקא השנה אחרי למעלה מ-1500 הרוגים בטבח ובמלחמה הנוראה שנכפתה עלינו, אנחנו חייבים לכבד את הנופלים שנפלו להגן עלינו. אנחנו גאים בחיילי צה"ל ומוקירם את זכרם של כל מי שנפל בהגנה עלינו. לא ניתן בכלל להעז דווקא ביום הקדוש ביותר הזה לעם היהודי לתקוע אצבע בעין ולקיים אירוע זיכרון משותף למחבלים ולוחמים. תושבי באר שבע לא יתנו לעיר לעולם להיות בירת פלסטין!"

שי גליק - ארגון בצלמו
ארכיון צילום: בצלמו

Back to top button