מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום שמו של עבריין בכיר שחוסל בראשון לציון

העבריין שחוסל אתמול (חמישי) סמוך לחצות הוא אופק נווה בן ה-24 מפתח תקווה. על פי החשד הוא נורה למוות על ידי מתנקשים שארבו לו בעת שרכב על האופנוע שלו ברחוב לוי אשכול בראשון לציון.

אופק נווה
אופק נווה. צילום: מתוך פייסבוק

בתחילה חשבו צוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע כי מדובר בתאונת דרכים אך בבית החולים שמיר-אסף הרופא התברר כי הוא ככל הנראה נורה למוות לאחר שמספר קליעים נמצאו בגופו.

פאראמדיק מד"א פרדי נחמיה סיפר: "ראינו על הכביש צעיר בשנות העשרים שוכב מחוסר הכרה, במרחק של כ- 5 מטר מהאופנוע שנמעך, הוא סבל מחבלה רב מערכתית ופציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, בבית החולים נקבע מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תאונת דרכים - רוכב אופנוע - לילה - ראשון לציון
צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונת דרכים - רוכב אופנוע - לילה - ראשון לציון
צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת הנסיבות תוך כדי איסוף ממצאים וראיות פורנזיות, כולל תיעוד של מצלמות אבטחה. טרם נעצרו חשודים במעשה אך במשטרה חושדים כי "טמנו לו מלכודת". הוא זומן לפגישה ומישהו שארב לו בצד הדרך ביצע לעברו ירי של מספר כדורים מטווח קצר. כתוצאה מכך הוא החליק ונפצע אנושות. לאחר פעולות החייאה קבעו כאמור הרופאים בבית החולים את מותו.

סגן מפקד מרחב שפלה, נצ"מ אלי פינטו קיים הערכת מצב בשטח בעקבות האירוע ובסיומה הטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) שפלה.

אופק נווה היה דמות מוכרת מאוד בעולם הפשע. בחודשים האחרונים התרבו הפרסומים בכלי התקשורת על סכסוך שיש לו עם בנו של איש עסקים מכפר מעש הסמוך לעיר, שעוסק בעסקי נדל"ן ומתן הלוואות בשוק האפור. לפני ארבעה חודשים נזרקו רימוני רסס לעבר בתיהם ואף הוצת בית העסק השייך לאביו של נווה ברחוב יצחק שדה בעיר. בחודש דצמבר האחרון הוא שרד ניסיון חיסול כשמטען שהוטמן באופנוע שלו התפוצץ ברחוב שמואל יבנאלי בעיר. הוא נפצע באורח קל עד בינוני.

אופק נווה
אופק נווה. צילום: מתוך פייסבוק

Back to top button