מבזקיםצבא וביטחון

פעילי צו 9 חסמו במשך שעות משאיות סיוע שיצאו מירדן

לאורך היממה האחרונה חסמו בני משפחות חטופים, משפחות שכולות ופעילי תנועת צו 9, את משאיות הסיוע שיצאו מירדן דרך מעבר רבין שבאילת, ובמצפה רמון.

לאחר שבשעה שמונה וחצי בערב (יום רביעי) הגיעו שמועות על משאיות שנמצאות במעבר רבין, פעילי התנועה התארגנו לחסימה, וסמוך לשעה עשר מעבר רבין נחסם לתנועת המשאיות, זאת לאחר שהמשאיות הוסטו לשם בעקבות החסימות הקודמות שיזמה התנועה. לאורך הלילה בני המשפחות, מאות תושבי אילת ופעילי התנועה חסמו את המשאיות בנקודות שונות באילת, עד שהן עברו בשעות הבוקר המוקדמות. לאחר שהמשאיות התקדמו, מאות תושבים ממצפה רמון התארגנו לחסום את המשאיות שעברו בישוב, ובשעה 8 בבוקר (חמישי) המשאיות נחסמו על ידיהם בהשתתפות ראש המועצה.

מאז שעות הבוקר ובמשך כתשע שעות המשאיות עמדו במצפה רמון, כאשר פעילי התנועה מילאו את הכביש באבנים גדולות על מנת שהמשאיות לא יוכלו להגיע לרצועת עזה. במקביל, פעילי התנועה חסמו את המשאיות שהיו בדרכן למעבר כרם שלום, וכן משאיות סיוע נוספות במקומות שונים בדרכן. בשעות אחר הצהריים כוחות מג"ב גדולים הגיעו לפנות את המוחים, בעזרת מכתזית שהובאה במיוחד, וכן "שופל" שנועד לפינוי האבנים שהפעילים הניחו בכביש. לאחר פינוי הכביש הצליחו הכוחות להעביר את משאיות הסיוע שהמשיכו בדרכן לרצועה, ובאבטחה מוגברת השיירה המשיכה בדרכה לכיוון הרצועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתנועת צו 9 שהובילה את החסימה לאורך היממה, הודיעו שימשיכו לחסום את משאיות הסיוע ולא יתייאשו למרות שהמשאיות נכנסו בסופו של דבר לרצועה, ומסרו כי כבר בשבוע הבא צפויות חסימות נוספות.

חסימת משאיות הסיוע לעזה
צילום: תנועת צו 9

Back to top button