חדשות הארץמבזקים

המכללה למנהל לא קיימה טקס, סטודנטים הפגינו: ״ביזוי יום השואה״

לאחר שבמכללה למנהל לא קיימו ביום השואה טקס לזכר יום השואה, 100 סטודנטים הפגינו היום (חמישי) במכללה למנהל במחאה על התנהלות המכללה בימים האחרונים. לטענת הסטודנטים, במכללה לא קיימו ביום השואה טקס לזכר יום השואה, וזאת בתירוץ של "הלו"ז הצפוף של המלחמה".

בנוסף, לטענת הסטודנטים, סטודנטית ערביה לחינוך צילמה סטודנטים יהודים וכתבה תודה לאל על יום השואה. מתברר כי במקרה נוסף סטודנטים ערבים לעגו לסטודנטים שעמדו בצפירה. הסטודנטים במכללה מסרו: "הגיע הזמן להחזיר את הציונות לקמפוס. לא נסכים שההנהלה תתעלם לחלוטין מיום השואה ותשתוק על תמיכה בטרור וביזוי יום השואה"

מתנועת אם תרצו נמסר בתגובה לאירועים במכללה למנהל: "על פי טענות שהגיעו אלינו מסטודנטים, לא רק שהמכללה ביזתה את יום השואה ולא קיימה טקס, אלא גם לא נקטה בשום צעד נגד סטודנטים ערבים שלעגו לסטודנטים שעמדו בצפירה, באמצע השיעור. בנוסף מתברר כי אחת המרצות יצרה השוואה מחפירה בין יום השואה ובין עזה. אנו מחזקים ומתייצבים לצד הסטודנטים האמיצים שיצאו להפגין, נמשיך לעמוד בחזית המאבק הציוני. במכללה למנהל צריך לעשות סדר ולהשיב את הציונות לקמפוס"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button