מבזקיםמשפטי/פלילי

תיעוד: תושב השטחים נתפס על ידי השוטרים לאחר שגנב רכב ממרכז הארץ

שוטרי יחידת האופנועים של תחנת רמת גן – בני ברק הוזעקו ביום שלישי שעבר (30/04/2024) בשעה 06:40 בבוקר בעקבות דיווח על גניבת רכב מרחוב קריניצי ברמת גן. השוטרים הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות שבמסגרתן איתרו את הרכב החשוד, כאשר הוא בנסיעה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק.

השוטרים חתרו למגע וביצעו מחסומים שבמהלכם שוטרי יח' האופנועים איתרו את הרכב המדובר בנסיעה. השוטרים עצרו מיד את החשוד, שוהה בלתי חוקי, בן 23, תושב שטחים.

החשוד הובא לחקירה בתחנת רמת גן- בני ברק. על פי החקירה, החשוד נכנס מהשטחים ב- 04:00 לפנות בוקר, כאשר הסיעו אותו לכתובת, תוך כוונה להעביר את הרכב לשטחים תמורת 1,000 ש"ח, וכל זאת שהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח. בנוסף הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מכת גניבות כלי הרכב במדינה היא תופעה נרחבת ומתרחשת על בסיס יומי. הלילה תועדו שני מקרים נוספים של גניבות ברחבי הארץ, אחד בעפולה והשני בקריית גת. בתיעודים ממצלמות אבטחה שהופצו ברשתות החברתיות נראים הגנבים בדיוק באותה שיטה, מגיעים עם רכב נוסף, פורצים אל הרכב, מנטרלים את נעילת ההגה והגלגלים, מחברים עם רצועה ותוך פחות מדקה הרכב איננו.

תיעוד ממצלמת הקסדה של השוטרים – איתור הרכב הגנוב ומעצר החשוד. צילום: דוברות המשטרה
צילום: מצלמות אבטחה
צילום: מצלמות אבטחה
בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button