בידורמבזקים

מתחדשים: הכירו את אנשי רצועת הצהריים של 103fm

כחצי שנה אחרי שהופסקו שידורי רצועת הצהריים של 103fm בשל המלחמה, עתיד הרדיו להשיק בקרוב רצועה חדשה ומשודרגת: את התוכנית, תחת השם 'שניים עד ארבע', יגישו רון שלום ויואב כהן. היא תתבסס על מערכונים ומתיחות שייכתבו על ידי צוות כותבים מנוסה. כמו כן, היא תעסוק בענייני היום מזווית הומוריסטית, ותכלול גם פינות קבועות ומשחקים עם מאזינים.

התוכנית תציב בחזית את רון שלום, הלוא־הוא 'הרון הרון', אשר שידר בצוותא עם דידי הררי את תוכניתם המשותפת לאורך עשרות שנים. לצידו יגיש הסטנדאפיסט יואב כהן. העורך והכותב הראשי יהיה דני קרפל. התוכנית, שתשודר גם ברדיו צפון 104.5fm, ברדיו קול רגע וברדיו '101.5fm התחנה', תעלה לשידור ב־19 במאי.

רון שלום, בן ה- 57 מוכר היטב למאזיני הרצועה כדמות המיתולוגית 'הרון הרון'. לאורך עשרות שנים הגיש והשתתף בתוכנית 'דידי לוקאלי' במגוון דמויות, קולות ומתיחות, שהפכו לקאלט, ובהן 'קיקה המתווך', 'עמי מעמול', 'זוהיר בילבול' ו'סבא יחזקאל'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יואב כהן בן ה- 36 הוא קומיקאי, סטנדאפיסט ויוצר תוכן לרשתות החברתיות. משמש כאמן בית בקאמל קומדי קלאב ומופיע בצוותא תל אביב ובסדרות טלוויזיה. היה חבר בהרכב ״האשכנזים״ וזכה עמם בתואר אלוף ישראל באימפרוביזציה. בעבר שימש עיתונאי בגלי צה"ל.

עורך התוכנית והכותב הראשי הוא דני קרפל. קרפל בן 55, קומיקאי, עורך ובמאי – חתום על עשרות פרויקטים טלוויזיוניים והצלחות בימתיות. בין השאר כתב ל'קצרים', 'עד כאן' ו'פלטפוס', ובנוסף ביים את ההצגה 'פורסט גם', העולה בצוותא.

איתמר דרוקמן, מנכ"ל 103fm: "בימים כאלה, אנחנו תקווה שהמציאות תאפשר לנו גם לחייך, ועושים צעד ראשון לכיוון. שמחים על הצטרפות נבחרת הצהריים החדשה שלנו, ובטוחים שהיא תייצר תוכנית בידור עדכנית, שתדע לדבר (ולהצחיק) את קהל המאזינים הנאמן שלנו".

103fm
צילום: גדי סיארה עבור 103fm

Back to top button