מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 35 ממזרח ירושלים נעצר בחשד להסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס

שוטרי מחוז ירושלים עצרו אתמול (שני) בשעות הצהריים, חשוד בן 35 תושב א-טור במזרח ירושלים בחשד להסתה ותמיכה בטרור. החשוד נעצר בעקבות פרסומי הסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס, והועבר לחקירה בימ״ר ירושלים. במהלך היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית המשפט והחקירה בעניינו נמשכת.

כמו כן, בשבוע שעבר עצרו בלשי ימ"ר ירושלים תושב העיר העתיקה בן 39. החשוד נעצר גם כן בעקבות פרסומים שפרסם ברשת החברתית, ובהם תכני הסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס. לאחר מעצרו הוא הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט, ושלשום הוגשה נגדו הצהרת תובע. בימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום.

לאורך כל השנה ובמהלך החודשים האחרונים בפרט, פועל מחוז ירושלים תוך מיקוד ומיצוי יכולות מבצעיות ומודיעיניות במשימת ניטור וסיכול פרסומי הסתה נגד מדינת ישראל ואזרחיה במרחבי הרשת. ניסיון העבר מלמד כי קיים קשר ישיר בין הסתה ותמיכה בטרור למעשי טרור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהתאם, שוטרי מחוז ירושלים בסיוע, הכוונה וליווי של חמ"ל התודעה הפועל במחוז, מבצעים פעילות ניטור וסיכול נגד מסיתים לטרור, תומכי טרור ונגד אלו הקוראים לפגוע באזרחים ובמדינת ישראל. המשטרה תמשיך לפעול לחשוף ולעצור את כל מי שמסית לטרור ואלימות ותומך בטרור, בין אם מאחורי מקלדת או בכל מקום אחר, ותפעל למצות עמו את הדין.

חמ״ל התודעה במחוז ירושלים
צילום: דוברות המשטרה
חמ״ל התודעה במחוז ירושלים
צילום: דוברות המשטרה
חמ״ל התודעה במחוז ירושלים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button