חדשות הארץמבזקים

משפחות החטופים מגיבים לעסקה אפשרית

מטה משפחות החטופים ברך הערב (שני) על הודעת חמאס והודיע שעתה התור של ממשלת ישראל.

בהודעת המטה נמסר, "אנו מברכים על הודעת חמאס לקידום הפסקת האש, מה שמקדם את חזרתם של 132 החטופות והחטופים שנמצאים בשבי חמאס כבר 7 חודשים. עכשיו הזמן של ממשלת ישראל, להוכיח במעשים את מחויבותה לאזרחיה – על הקבינט לקחת את הסכמת חמאס ולהפוך אותה לעסקה להחזרת כולם!. השבת החטופים היא המפתח לביטחון הישראל".

מאידך, משפחות חטופים מפורום תקווה התייחסו הערב להתפתחויות האחרונות במגעים שבין החמאס לישראל. בהודעה מטעם פורום תקווה נמסר, "להגביר את הלחץ הצבאי, אסור לאפשר סלקציה בין יהודים"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטענת הפורום שכאמור מורכב ממשפחות של חטופים החמאס מגיב רק כשהחרב מונפת על צווארו. "אנחנו קוראים לממשלה להגביר את הלחץ הצבאי על החמאס, לרסק אותו ולהשמיד את האויב הנאצי, יש להנחית עליו מכה שממנה הוא לא יקום"

לגבי העסקה אומרים בפורום תקווה כי על פי מה שפורסם בכלי התקשורת מדובר בעסקה גרועה לישראל שתשאיר חטופים בידי באויב "העסקה היחידה שמדינת ישראל יכולה להרשות לעצמה היא עסקה אחראית שתחזיר את כל החטופים בפעימה אחת. אחרי השואה לא נאפשר סלקציה בין יהודים. לחטופים אין זמן לפעימות"

משפחות הפורום פנו לחברי הקבינט ואמרו כי כל עוד צה"ל לא נלחם, מדינת ישראל מוסרת את אחריות החטופים לידי החמאס. "כל חבר קבינט שמתנגד לכניסה לרפיח מסכן את חיי יקרינו" ציינו.

צעדת משפחות החטופים לירושלים
ארכיון צילום: שב״פ sha_b_p@

Back to top button