חדשות הארץמבזקים

בלש במשטרת מחוז ירושלים שהיה בחופשה פרטית נהרג במקסיקו

ליפז צדוק, בלש במשטרת מחוז ירושלים, תושב היישוב ענתות בן 25 נהרג אתמול (חמישי) בבוקר בתאונת אופנוע שאירעה בעיר קנקון שבחופה המזרחי של מקסיקו. אחיו הגדול בן ה-45 שהיה איתו על האופנוע נפצע באורח קשה ופונה לטיפול רפואי בבית חולים מקומי.

ליפז צדוק ז"ל
ליפז צדוק ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

על פי הדיווח במקסיקו, התאונה התרחשה בסביבות השעה 05:00 לפנות בוקר כשהשניים רכבו על אופנוע מסוג BMW בצבע שחור, ללא לוחיות רישוי בשדרות קוקולקן, לכיוון מרכז העיר. בזמן שחצה את פוארטו קנקון, הוא איבד שליטה על האופנוע, התנגש במדרכה, ואז החליק מספר מטרים והתנגש בקיר.

פראמדיקים של חברת לייף טיפלו בו והעבירו אותו לבית חולים מקומי (Quirúrgica del Sur), שם נקבע מותו דקות לאחר מכן בגלל הפגיעות הקשות הרבות שמהן סבל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גופתו של ליפז צדוק נלקחה על ידי אנשי השירות הרפואי המשפטי לחדר המתים בעיר, לצורך ההליכים המקובלים.

ממשרד החוץ נמסר כי "קונסול ישראל במקסיקו מסייע בהשבת ארונו של ליפז, שככל הנראה מותו נקבע בבית החולים המקומי."

המשטרה מסרה: "משתתפים בצער המשפחה והיחידה על אובדנם. ליפז צדוק ז״ל שנהרג בתאונת דרכים בחופשה פרטית בחו״ל, היה בלש צעיר ונמרץ בתחילת דרכו במשטרה. הוא שירת בקבע כנגד ביחידה המרכזית במחוז ירושלים, ואהב את תפקידו, חבריו, והיחידה שבה שירת. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, מפקדיו ושוטרי יחידתו ביקרו בבית המשפחה. נמשיך ללוות את בני המשפחה בשעתם הקשה ולתמוך בהם".

ליפז הותיר אחריו את הוריו מירב ואבי ואחיו ירין ושלו. יהי זכרו ברוך.

תאונת אופנוע במקסיקו
צילום: מאת פסו קווינטנה רו

Back to top button