מבזקיםצבא וביטחון

הרמטכ״ל בבית הספר לקצינים: "לא סיימנו, אנחנו נחושים מאוד להמשיך"

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, שוחח היום (שישי) עם צוערים מקורס קציני יבשה, קורס טיס וקורס חובלים במסגרת ׳שבת תלת זרועית׳ שמתקיימת בבית הספר לקצינים (בה״ד 1) תוך כדי מלחמת ״חרבות ברזל״.

את השבת יעבירו הצוערים ביחד ויעמיקו בדמותו של המפקד בצבא ההגנה לישראל, במטרה לציין ולהדגיש את חשיבות השותפות בין הזרועות. במהלך השבת הצוערים יעסקו באתגרים אותם הם עתידים לפגוש, בדילמות ובערכים שמובילים אותם בשדה הקרב – באוויר, בים וביבשה, ומנהיגות במלחמה.

הרמטכ״ל אמר: "תזכרו, אנחנו הולכים ליום זכרון אחרי שנה קשה, והפיקוד מלפנים, וזכרון הנופלים, והאמונה שלנו בצדקת הדרך גם אחרי שנה קשה, וגם מול אתגרים שעוד נכונו לנו. זה הכוח, זה הדבר שאנחנו סומכים על עצמנו ואני סומך עליכם שאיתו נלך. נעשה את הדברים הנכונים. באיכות בערכיות, במקצועיות ונקנה למדינה שלנו עוד הרבה ימי עצמאות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרמטכ"ל הוסיף כי "יש לנו הישגים טקטים אופרטיביים מאוד טובים מול הזרוע הצבאית של חמאס, אבל לא סיימנו. אנחנו מחוייבים לעשות כל מה שאנחנו יכולים להחזיר את החטופים. יש לנו חובה, עמוקה, להחזיר את תושבי העוטף בביטחון רב וביציבות קדימה. ולכן זו מלחמה ארוכה, ואנחנו מאוד מאוד נחושים להמשיך ולעשות אותה".

הרמטכ"ל - הרצי הלוי - בית הספר לקצינים
צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל - הרצי הלוי - בית הספר לקצינים
צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל - הרצי הלוי - בית הספר לקצינים
צילום: דובר צה"ל
צילום: צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

Back to top button