מבזקיםפוליטי / מדיני

"אסור לחזור לשיח המפלג, אין עוררין שזהו מקום שדוגל באהבת הארץ"

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ התייחס הערב (שישי) לסערה סביב דבריו של שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון שאמר כי לדעתו צריכים לסגור את המכינה בעלי. "מכינת בני דוד בעלי איבדה 19 מבוגריה בקרבות המלחמה הזו. גם למי שיש מחלוקות עם הערכים של המכינה, אין עוררין שזהו מקום שדוגל באהבת הארץ, בציונות, במצוינות ובשמירה על המסורת ועל עולם התורה לצד השמירה על ביטחונה של המדינה." אמר השר גנץ.

לדבריו, "מהמכינה בעלי, מבית הספר הימלפרב בירושלים, מהמכינה בירוחם, מתיכון גבעת ברנר, מהריאלי בחיפה, מתל אביב ומירושלים, מעופרה ומבאר שבע, מהעיר ומהכפר – מכל מקום ובכל מקום שילמנו מחיר כבד במלחמה החשובה הזאת. אסון השבעה באוקטובר והמחיר הכבד ששילמנו מאז, מזכיר לנו את עוצמתו של העם הזה, את גבורת לוחמינו ואת הגאווה הגדולה בדור הזה שצומח כאן."

גנץ הדגיש כי "אסור לנו לחזור לשיח המפלג, הפוסל חלקים באוכלוסייה בשל דעותיהם. צריך לנהל ויכוח ערכי נוקב בינינו, אבל לזכור – שכולנו שותפים. ולכולם, לכל השבטים, יש חלק בחברה ובמדינה. בשעה 6:29 בבוקר, בשבעה באוקטובר, קיבלנו לכך תזכורת כואבת מנשוא. הערכים, האחדות בעם, הם שמאפשרים לנו להילחם יחד – ולחיות יחד. שנהיה ראויים לנופלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השר בני גנץ (ללא קרדיט)
השר בני גנץ

Back to top button