חדשות הארץמבזקים

מצמרר: המלצר האיטלקי סיפר על חברו ירדן ביבס – ולא ידע שנחטף

עדי שפץ טיילה באיטליה עם משפחתה והופתעה כאשר המלצר ששירת אותם במסעדה, סיפר בגאווה כי יש לו חבר ישראלי, ירדן ביבס. כאשר סיפרו למלצר על הדבר הנורא שקרה, הוא נותר המום.

בפוסט שכבר הפך לויראלי, תיארה עדי ברשת החברתית פייסבוק את השתלשלות האירועים. ״ישבנו במסעדה בכפר קטן סמוך לנאפולי, מסעדה צריך לדעת עליה כדי להגיע אליה.. נסיעה בדרך עפר צדדית מאחורי הכפר, ואז פתאום אור, והיא שם.״

עדי תיארה את המפגש עם המלצר וסיפרה כי ״קיבל את פנינו צוות מסביר פנים, ובעיקר מלצר מקסים אחד, היחיד מכל הצוות שדובר אנגלית, שליווה אותנו כל הארוחה. בסוף כשהודינו לו על ההנחייה והליווי החם, הוא שאל מאיפה אנחנו. ששמע שאנחנו מישראל, הוא סיפר בחיוך גאה שיש לו חבר ישראלי, ירדן ביבס, שישב פה במסעדה עם אשתו. ירדן הוא מומחה יין, כך סיפר המלצר. כשישב פה, הם דיברו על יין- חלקו ידע מקצועי, ומאז הם חברים באינסטגרם״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״לרגע חשבנו שאנחנו חולמים או שלא שמענו טוב, כולנו היינו בהלם״. עדי מתארת כי היא ומשפחתה חשבו שאולי מדובר באדם אחר עם שם דומה, אך כשהמלצר חזר לשולחן והראה להם תמונה של ירדן ושירי סועדים במסעדה, זה כבר היה ברור.

"סיפרנו לו פחות או יותר כל מה שקרה ב-7 באוקטובר, ונשארנו המומים.״ סיפרה עדי, ״איך זה יכול להיות שלא כולם יודעים, הכאב מפלח את הלב ולא משאיר אוויר. התסכול עצום על העיוורון שקיים בעולם, זה לא נתפס. ועוד מדובר כאן באדם משכיל, דובר אנגלית, אז מה זה אומר על שאר האוכלוסייה? ממש כמו בשואה שלקח זמן עד שהכול נודע".

"זה לא ייאמן, זה לא יכול להיות, והעצב כל כך גדול", כתבה. ״בבוקר המלצר כתב לנו המום שהוא לא נרגע מהחדשות הנוראות של ליל אמש. והוא אפילו לא יודע את הקצה. שירי וירדן ישבו במסעדה הקסומה הזו, וגם אנחנו. כולנו רקמה אחת. אמן שכולם ישובו הביתה. אמן, אמן, אמן. באמת, איזה עולם". חתמה עדי את הפוסט קורע הלב.

משפחת ביבס
משפחת ביבס

Back to top button