מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב בית אל נעצר בחשד להרג פלסטיני במהומות ביו"ש

תושב בית אל, נשוי כבן 35, לוחם במילואים, נעצר אמש (חמישי) בשעות הלילה בידי השב"כ. המתיישב הגיע אתמול בבוקר, למשרדי השב"כ בפתח תקווה, לאחר שזומן לפגישה. במשך שעות ארוכות התבקש המתיישב לשתף פעולה עם המחלקה היהודית בשב"כ ולמסור מידע וחומר רקע על ארועים ואישים בהתיישבות – לאחר שסרב, בשעות הערב המאוחרות הודיעו לו כי הוא עצור וחשוד במעורבות ברצח.

לפי החשד בן ה- 35 מעורב בהרג הנער בן ה- 17 עומר אחמד חאמד באירוע שהתרחש ביום שישי של ה-12 באפריל, לפני שבועיים – כאשר התרחשו מהומות בכמה אזורים באזור בנימין, בצל החיפושים אחר אחר הנער בנימין אחימאיר ז"ל. בשעות אלו מובא המתיישב לדיון בבית משפט השלום בירושלים שם הוא מיוצג על ידי עו"ד אריאל עטרי ועו"ד אסף גונן מטעם ארגון חוננו. עורכי דינו ידרשו בדיון לשחרר אותו ממעצר.

עו"ד אריאל עטרו ועו"ד אסף גונן אשר מייצגים את המתיישב מטעם ארגון חוננו מסרו "מדובר במעצר שווא של אדם חף מפשע. הוא זומן אתמול בבוקר למשרדי השב"כ בפ"ת, נאמר לו שהוא לא חשוד בשום עבירה, ביקשו ממנו חומר רקע על מה שקורה באזור, כשסרב לשתף איתם פעולה, כסנקציה זימנו את חוקרי המשטרה, הודיעו לו שהוא עצור ואז אמרו לו שהוא כן חשוד, כמה מפתיע, כניסיון לגרום לו לשתף פעולה הוא נעצר, אנחנו נעשה הכל כדי שהוא יבלה את השבת בבית"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עו"ד אריאל עטרי ועו"ד אסף גונן. צילום: ארגון חוננו

Back to top button