חדשות הארץמבזקים

אל ג'זירה עדיין כאן: נערך דיון בקבינט אך לא התקיימה הצבעה

החוק אושר, היועצת המשפטית לממשלה נתנה "אור ירוק" למהלך, התקיים דיון בקבינט אך לא התקיימה הצבעה - אל ג'זירה ממשיך את פעילותו בישראל.

הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס הלילה (בין חמישי לשישי) לדיון בשורה של נושאים הנוגעים למלחמה בעזה וביניהם גם על הפסקת פעילות הערוץ אל ג'זירה שנמצא בישראל.

החוק שהוביל שר התקשורת שלמה קרעי וקיבל את תמיכת ראש הממשלה אושר בכנסת ונתניהו הצהיר כי יפעל באופן מיידי לעצור את פעילות הערוץ בישראל. "אל ג'זירה פגעו בביטחון ישראל, השתתפו באופן פעיל בטבח 7 באוקטובר והסיתו נגד חיילי צה"ל. ערוץ הטרור לא ישדר יותר מישראל, ובכוונתי לפעול מיידית בהתאם לחוק החדש כדי לעצור את הפעילות". אמר ראש הממשלה לאחר ההצבעה.

הלילה כאמור התקיים דיון בנושא והייתה אמורה להתקיים הצבעה לסגירת הערוץ, אלא שהדיון הסתיים ללא הצבעה והיא נדחתה לישיבת הממשלה שתיערך ביום ראשון. גורמים בכירים מעריכים כי הדחייה של ההצבעה נובעת מהמגעים המתנהלים לגיבוש עסקה לשחרור חטופים. "קטאר מתווכת במשא ומתן וסגירת הערוץ הקטארי אל גזירה בישראל עלול לפגוע במאמצים להגיע לעסקה", אמר גורם המעורה בפרטים. בישראל עדיין ממתינים לתשובת חמאס לטיוטת ההסכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אל ג'זירה
צילום: Showkat Shafi/Al Jazeera

תגובה אחת

  1. בינינו רק חדשות "צבע אדום" ו"אלג'זירה" הכי אמינות והכי שוות.

Back to top button