מבזקיםמשפטי/פלילי

פורסם שמו של העבריין הבכיר שנורה למוות בנתניה

העבריין הבכיר שחוסל הלילה (שישי) ברחוב מרדכי מקלף בשכונה בבנייה בנתניה הוא עומרי זוארץ בן ה-33. הוא נורה בראשו מטווח אפס בעת שישב ברכבו. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום.

שוטרי תחנת נתניה הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירה. מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון קיים הלילה הערכת מצב מיוחדת בעקבות הרצח במהלכה סקרו בפניו שוטרי מערך המודיעין והחקירות את נסיבות האירוע, תמונת המודיעין, הממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך. בסיום הערכת המצב הטיל מפקד המחוז את החקירה על ימ"ר מרכז.

במקביל, על מנת למנוע גל של חיסולים נוספים כנקמה, הנחה מפקד המחוז על המשך פריסה נרחבת בעיר, תוך הפעלת כוחות רבים והעצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי הפשיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עומרי זוארץ השתחרר בתחילת השנה (ינואר 2024) מהכלא לאחר שריצה 24 חודשי מאסר, זאת בגין ניסיון רצח של יריבו, מור מסיקה. הוא שרד בעבר מספר ניסיונות חיסול שהאחרון שבהם היה באותו היום שנגזר דינו בבית המשפט, אז בוצע ירי לעבר רכבו כשנסע במחלף פולג. האירוע הסתיים שני פצועים באורח קל.

זוארץ נעצר יחד עם בן דודו, גל זוארץ בן ה-31 בעקבות ניסיון החיסול של מור מסיקה שנשפט למאסר ארוך יותר של 28 חודשים, לאחר שהגיע להסדר טיעון. בכלא התפתח סכסוך בין השניים עד שבשירות בתי הסוהר נאלצו להפריד ביניהם. גל חבר לעבריין אחר, מתן ארביב, תושב חדרה המקורב לשלום דומרני וגורמים בעיר מספרים כי גל פועל על מנת להשתלט על העיר. על פי החשד בתקופה שעומרי וגל היו יחד הם ניסו חמש פעמים לחסל את מסיקה.

הנרצח, היה נחשב ליעד מרכזי של המשטרה במשך שנים וגורמים במשטרה מעריכים כי הוא אחראי על מספר אירועי אלימות בעיר בתקופה האחרונה.

חשד לרצח - אירוע ירי - נתניה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button