מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט על גל המהומות בעולם עקב המלחמה בעזה – גלגול חדש של אנטישמיות

ראש ממשלת ישראל לשעבר, נפתלי בנט, צייץ הערב בחשבון ה-X שלו והתייחס למה שלדעתו מוביל למהומות ברחבי העולם בעקבות המלחמה בעזה.

בנט כתב, "מה יש במלחמת עזה שגורמת לכל המהומות האלה ברחבי העולם? במהלך 50 השנים האחרונות העולם ראה מאות מלחמות איומות. אף אחד מהם לא גרם למהומות האנטי-ישראליות המסיביות שאנו רואים כעת באוניברסיטאות. אז מה ייחודי במלחמה הספציפית הזו?
האם יש יותר אבדות אזרחיות בעזה (10,000-14,000) מאשר במלחמות אחרות? בכלל לא. המלחמה בקונגו הרגה מיליוני אנשים; מלחמת האזרחים בסוריה כמעט מיליון; המלחמות בעיראק ובאפגניסטן הרגו מאות אלפים כל אחת".

בנט המשיך, "האם ישראל יזמה את המלחמה הזו? לא. מלחמה זו החלה רק בגלל הטבח הפראי ב-7 באוקטובר שחמאס הוציא להורג נגד תינוקות, נשים וגברים חפים מפשע. אז למה? מה יש במלחמה הזו שמביאה את האינטלקטואלים והסטודנטים האלה לשרוף ולפרוץ לבניינים?
מדוע ה-ICC מייחד את ישראל? אתה יודע מה התשובה: כי זו ישראל, המדינה היהודית היחידה עלי אדמות זה היהודים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד כתב, "זו אותה סיבה שיהודים הובאו ב-2000 השנים האחרונות. היהודים הואשמו בעצלנים או שאפתניים מדי; של התנהגות שונה או ניסיון להיטמע; של להיות חלשים או להיות חזק מדי; להיות נטל כלכלי על החברה או להצליח יותר מדי בעסקים. הסיבה האמיתית הייתה אף אחת מהן. זה היה בגלל שהם היו יהודים. גל שנאת ישראל הוא פשוט גלגול חדש של האנטישמיות הישנה והטובה. ובכן, לא נתנצל על היותנו יהודים או על אהבת מדינת היהודים. תתגבר על זה".

צילום: שחר לוי, משרד הביטחון

2 תגובות

Back to top button