מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח בת ה- 30 מתל אביב פוענח: כך תועד החשוד בזירת האירוע

בתאריך 19.3.24 בשעות הצהרים התקבל דיווח במשטרת ישראל על אישה בשנות ה- 30 ללא רוח חיים עם סימני אלימות מוטלת על הכביש ברחוב זרח בשכונת התקווה בתל אביב. מותה נקבע במקום על ידי גורמי רפואה.

שוטרי תחנת משטרת תל אביב דרום וחוקרי מז"פ של משטרת תל אביב הגיעו למקום, החלו בפעולות לסגירת הזירה ואיסוף ממצאים. מיד התברר לשוטרים כי הרקע הינו פלילי. במסגרת הערכת מצב שבוצעה בשטח, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב שהחלה מיד במגוון פעולות חקירה מהירות, לרבות גביית עדויות ואיסוף ממצאים מהזירה, במטרה להגיע לחשודים באירוע.

כעבור כמה שעות פעולות חקירה של שוטרי ימ"ר תל אביב הובילו אותם לאיתורו של החשוד, תושב תל אביב, בן 57, אשר נעצר והועבר לחקירה במשרדי הימ"ר. במהלך החקירה התברר לחוקרי הימ"ר כי היתה היכרות מוקדמת בין החשוד למנוחה ובאותו יום של האירוע החשוד היכה את מרינה מלינובסקי ז"ל באכזריות בדירתו ולאחר מכן הוציא את גופתה מהדירה לרחוב זרח בשכונת התקווה בתל אביב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תוך ביצוע פעולות חקירה רבות ומגוונות הצליחו חוקרי הימ"ר לאסוף ראיות נגד החשוד בביצוע הרצח. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב והיום (חמישי), עם סיום החקירה, הוגשה נגדו הצהרת תובע של פרקליטות מחוז תל אביב. בימים הקרובים יוגש נגד החשוד כתב אישום חמור בגין רצח ועבירות נוספות ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button