צרכנות

איזה שירותי בר עדיפים לכל אירוע

קרדיט תמונה PEXELS

על מנת להזמין שירותי בר, תצרכו להבין, מה אתם מעוניינים שיהיה באירוע. כמה אתם מוכנים להשקיע. גם לגבי תפריט המשקאות שיהיו באירוע, משקאות קלים ותוספות של משקאות אנרגטיים האהובים על המוזמנים כאשר מערבבים אותם עם וודקה. ניתן למצוא שלושה סוגים של בר והכוונה היא לבר של משקאות חריפים אשר כולל את כל המשקאות האלכוהוליים ויש בר שניתן לחלק אותו לשניים – בר עם משקאות אלכוהוליים מגוונים הכולל אף קוקטילים ובר שמיועד רק ליינות. יש שמזמינים שירות נוסף של קפה, תה ומתוקים לסיום האירוע והאורחים יוכלו להתאושש לאחר שתיית האלכוהול, ולחזור לביתם ערניים יותר.

לאיזה סוג של אירוע יתאים בר אקטיבי ולאיזה אירוע יתאים בר פאסיבי?

בר אקטיבי הוא שירות שהברמנים עוברים עם המשקאות בין האורחים, מזמינים אותם לרקוד, מחלקים כל מיני חטיפים אלכוהוליים וכן, אפשר יהיה להזמין רקדניות או מופע שכולו אטרקציות וזיקוקים. שירות זה, אינו מתאים לכל סוג של אירוע. אולי בר אקטיבי יתאים יותר לחתונה, אבל לא לאירוע כמו בר מצווה או ברית מילה. זו הסיבה כי שירותי בר, חייבים להתאים לאופי האירוע. אם מדובר באירוע קטן וצנוע, או אירוע שנערך בשעות הצהריים, או אם מדובר באירוע עסקי, יש להציע משקאות קלילים יותר. אם מדובר באירוע הנערך בשעות הערב, ניתן יהיה להציע מבחר מגוון יותר של משקאות, כך שהמבחר יענה לטעם של המוזמנים שמגיעים להתפרק וליהנות באירוע.

שירותי בר – התאמת משקאות למוזמנים

ישנם אירועים, שיש בהם מוזמנים מכל הגילאים. לדוגמא, ילדים או בני נוער ולכן יש להגיש להם משקאות קלים, שייקים וכדומה. חברה אשר מספקת שירותי בר מכל הסוגים, צריכה לדעת את כמות המוזמנים וכן, תצטרך להציע לבעל האירוע גם את האופציה של התאמת משקאות לקטינים אשר עדיין לא מלאו להם 18 שנים. שימו לב, לא להזמין יותר מדי משקאות, היות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים עולים לא מעט, אך מצד שני, עליכם לדאוג שלא יחסרו משקאות אלכוהוליים שהאורחים שלכם באירוע אוהבים. עוד פרט חשוב הוא, שככל שתהיה כמות משקאות גדולה יותר, כך תצטרכו יותר ברמנים או ברמניות, מה שיעלה את מחיר שירותי הבר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 שירותי בר לאירוע שלכם – הבחירה החכמה

בעלי האירועים, משתדלים לקלוע לטעם הטוב של המוזמנים. זהו פרט יותר חשוב, מאשר לחפש כל מיני טרנדים אופנתיים בכל הקשור לבר אטרקטיבי. נסו להתמקד יותר במשקאות הבסיס, מה שיניב לכם תוצאות טובות יותר ובחירה מושכלת. אם דובר באירוע עסקי, או אירוע חברתי, תצטרכו ליידע את חברת שירותי הבר שבה תבחרו, כך שתקבלו ייעוץ מקצועי ותבחרו בתפריטים שיציע לכם בעל החברה, אך תדעו כי מדובר בייעוץ מקצועי של חברה שנושמת וחיה את כל מה שקשור לשירותי הבר, כבר שנים רבות.

Back to top button