צרכנות

אופטימל אינווסט: קרקע להשקעה בכפר סבא – השילוב המנצח בין העיר לכפר והשקעה לעתיד ירוק

קרדיט תמונה: adobe

מי שיצא לו לחיות בעיר כפר סבא או באזור של העיר ודאי כבר יודע והבחין בכך שכפר סבא היא ללא ספק אחת הערים הקהילתיות ביותר שיש היום. היא מונה כיום מעל ל100 אלף תושבים בעיר הנהנים משירותים קהילתיים נרחבים הן ממוסדות ציבוריים והן מהתארגנויות של תושבי העיר שידועים בתרומתם הרבה לקהילה.

בנוסף לחיי הקהילה העשירים שיש בכפר סבא, כפר סבא ידועה גם כעיר ששומרת על צביונה הכפרי באופן יחסי ועד כמה שניתן, וכך גם כאשר היא בעיצומה של תנופת בנייה, יש תשומת לב רבה של העירייה על השארת שטחים ציבוריים ירוקים נרחבים ופיתוח של פארקים וגינות ציבוריות נרחבות לשימוש התושבים.

כיום בכפר סבא כבר כמעט שלא נשארו עתודות בנייה, ולמעשה נותרו כתודות בנייה אחרונות לרכישת קרקע להשקעה בכפר סבא. אם אתם שוקלים או מעוניינים לרכוש קרקע להשקעה בכפר סבא, חברת אופטימל אינווסט תשמח לתת לכם מידע ואפשרויות רכישה של קרקעות לרכישה המיועדות לבנייה עתידית וצפויות להפשרה בתוך מספר שנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין הפרויקטים המובילים שניתן לרכוש בהם קרקעות בכפר סבא ישנו מתחם שלם בצפון העיר עליו נרחיב מעט כאן, אך כמובן למידע המלא תוכלו להיעזר באחד ממומחי הנדל"ן של חברת אופטימל אינווסט המשווקת את הפרויקטים הללו, אותם מומחי נדל"ן ישמחו לתת לכם את כל המידע הנדרש כדי לבסס החלטה נכונה אשר תתאים לכם באופן המדויק ביותר.

פרויקט בן יהודה צפון – שכונת מגורים חדשה ואיכותית על הפרק

במסגרת התכנון העתידי של העיר וכחלק מתכנית המתאר החדשה, הוחלט לקדם ולהוציא לפועל את עתודת הקרקע האחרונה של כפר סבא צפון. שטח התכנית הוא  כ 1300 דונם, הוא צפוי לכלול כ 9400 יחידות דיור וכ150000 מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה. לצד אלו, עשויים להיבנות מוסדות ציבוריים לשירות התושבים – בתי ספר, גנים, מבני שירות ציבוריים ועוד.

חשוב מאוד להבין, על אף התכנון שעצום בשטחו וגודלו, שטחים נרחבים ממנו ישארו כראיות ירוקות וכמו כן קיים בתכנית תכנון להקמתם של פארקים ציבוריים לרשות התשובים אשר ישלבו נוף טבעי, בנוף אורבני. כמובן שלא יחסכו מתושבי השכונה אזורי קניות ומסחר ומרכזי בילוי ופנאי. כל אלו יחוברו בחיבור נוח וזמין לפארק סבא הגדול.

מחירים מול רווחים

הקרקעות שניתן לרכוש כעת במסגרת פרויקט בן יהודה צפון בכפר סבא, הן רק בראשית דרכן ולכן, ישנו חלון הזדמנויות בו ניתן לרכוש קרקעות במחירים אטרקטיביים במיוחד, שעם התקדמות התהליך ילך ערכן ויעלה. ככל שתקדימו לרכוש קרקע, וככל שתוסיפו להישאר בפרויקט ולא למכור את הקרקע שבבעלותכם כבר בשלבים הראשונים, כך מובטחים לכם אחוזי תשואה גבוהים יותר.

כמובן שלא לכל אחד מתאים ולא כל אחד יכול להשקיע סכומים גדולים ולחכות שנים קדימה, לכן ישנה אפשרות לרכישה מוקדמת במחיר אטרקטיבי למטרת השקעה קצרת טווח, אפשרות שמתאימה למשקיעים קטנים או בינוניים יותר, או לחכות בסבלנות ולקצור את הפירות בעוד מספר שנים שיניבו לכם תשואות גבוהות פי 2 ויותר.

מה בתכנית?

על הפרק עומדת להיבנות שכונת מגורים שתכלול כ – 9400 יחידות דיור ועוד כ 15000 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, ללא ספק זה הולך להיות רובע חדיש ומושך לתושבים רבים והוא ישנה את פני העיר וימשוך אליה עוד משפחות צעירות ואלפי תושבים חדשים, אנשים שמחפשים מצד אחד לחיות בעיר שמספקת את כל האפשרויות מבחינת חינוך הילדים ומחינת תעסוקה ושירותים ציבוריים ומצד שני אנשים שמחפשים חיים שלא רחוקים ב180 מעלות מהטבע. כפר סבא היא עיר שמספקת את כל אלו, ורובע המגורים החדש שעומד להיבנות בצפון העיר יהווה שילוב מנצח בין חיי עיר שוקקים ונוחות מרבית לצד חיי כפר וטבע קרוב במרחק של נסיעה קצרה.

פרויקט בן יהודה צפון בכפר סבא, אמנם נמצא בראשית דרכו ובהליכים לקראת אישורים רשמיים, יחד עם זאת חברת אופטימל אינווסט תשמח לספק לכם את כל המידע הנחוץ בכדי להגיע להחלטה משכילה עבורכם – האם לרכוש בפרויקט זה קרקע להשקעה? מתי לעשות זאת? ומה הסיכוי מול הסיכון הכרוך בכך. יש לציין שככל שהאוכלוסייה בישראל הולכת וגודלת כך הצורך ביצירת יחידות דיור ושכונות מגורים חדשות בערים מרכזיות הולך וגדל, על כן, ניתן לומר שהשקעה בבניה עתידית איננה כרוכה בסיכון גבוה אולם כן דורשת אורך רוח וסבלנות ובעיקר למשקיעים לטווח הרחוק.

אופטימל אינווסט

03-909-0980

optimal-invest.co.il

 

Back to top button