מבזקיםצבא וביטחון

מאות פעילים נחסמו בדרכם למעבר ניצנה

כוחות המשטרה מנעו את הגעתם של מאות פעילי תנועת צו 9 שהגיעו הבוקר לכיוון מעבר ניצנה במטרה לחסום אותו. באמצעות צו שטח צבאי סגור על איזור מעבר ניצנה, גרירת רכבים, מעקב צמוד של שוטרים על מובילי המחאה, ואיומים במעצר על הפעילים, כוחות גדולים של המשטרת הצליחו למנוע מהפעילים להגיע למעבר ולחסום אותו.

לאחר שכאמור המשטרה הצליחה בכוחות מתוגברים למנוע מהפעילים לחסום את משאיות הסיוע, בתנועת צו 9 שהובילה את החסימה מסרו כי הם לא נכנעו, וימשיכו לעצור את הסיוע במקומות נוספים עוד השבוע: "מדינת ישראל מעבירה סיוע לחמאס ומונעת את השבת החטופים. לא יאמן שבזמן פיגוע בירושלים כוחות הביטחון עסוקים באבטחה של אספקה לחמאס".

עוד הוסיפו בתנועה: "זה לא יצליח, הפעילים שלנו חזקים ונחושים לעצור את הסיוע לחמאס, וגם אם הפעם הצלחתם לעצור אותנו – אנחנו לא נעצור. נגיע כבר בהמשך השבוע לחסום שוב את המשאיות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל, המשטרה עיכבה את רעות בן חיים, אם לשמונה שבעלה נלחם כעת ברצועת עזה, שהגיבה לעיכוב: "בעלי נמצא ברגעים אלו בעזה, הוא אפילו לא יכול להגיע לחתום על ערבות כדי לשחרר אותי. הדבר הזה שמשאיות נוסעות לאויב וכל המשטרה על הרגלים, כל מה שכוחות הביטחון עושים זה לא להבטיח את בטחוננו אלא להבטיח שהצד השני יקבל כוחות להמשיך ולהרוג".

"כמו שבשבת האחרונה שני בחורים שרק התחילו את חייהם נקטפו בידי החמאס, גם הפעם אנחנו רואים איך מדינת ישראל ממשיכה לחזק את האויב ולהחליש אותנו. מי שאמון על ביטחון מדינת ישראל – זה הזמן שלכם להוכיח את עצמכם. תראו לנו שרים של איזה ממשלה אתם". בשיחה עם פעילים המשיכה בן חיים לתקוף: "מי יחתום לי על ערבות כדי לשחרר אותי? נתניהו? בן גביר, רוצה לקחת את הילדים מהמסגרות בזמן שהשוטרים שלך עוצרים אותי?" הוסיפה.

מעבר ניצנה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button