מבזקיםפוליטי / מדיני

חברת הכנסת מהליכוד לרה"מ נתניהו: "סינוואר מוריד אותך לברכיים"

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד השמיעה הבוקר (שלישי) דברים חריפים נגד ראש הממשלה נתניהו וקראה לו להתעשת.

"נמאס לי ממכבסת המילה "בקרוב". אדוני רה"מ. אם סינואר המרצח האכזרי לא מחזיר תשובה במיידי, עליך להורות על פתיחת לחימה ברפיח." כתבה ח"כ גוטליב בעמוד ה-X שלה והוסיפה, "לא יודעת מה קורה לכם. אך הדחיות הלא נגמרות של פעולה ברפיח רק מחזקות את חמאס. האיומים והאזהרות׳ שלך על פעולה ברפיח כבר לא מרשימות את סינוואר, בטח לא כשבמקום לתקוף ברפיח חיילנו נאלצים לסייע בחיזוק מדינת הטרור שמקימים לה עכשיו נמל. סינוואר בתודעת נצחון. הוא מוריד אותך לברכיים."

"תתעשת! תתנתק מרעשי רקע, ותעשה מה שנכון להכנעת האוייב" קראה גוטליב לראש הממשלה נתניהו והוסיפה כי "סינוואר צריך להתחנן בפנינו אך הוא לא נכנע כי 3 חודשים איפשרתם לו להתחזק ולתחזק את כוחותיו. האמון שלי בהחלטות הקבינט אוזל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הדברים הבוקר כתבה גוטליב אחרי שאתמול מתחה ביקורת קשה על התנהלות הממשלה במלחמה בעזה וכתבה: " זהו לי נגמר הקרדיט. במשמרת של ממשלת ימין מתנהלת מלחמה תוך התחשבות מופלגת באוייב, והכל תוך כניעה לארה״ב באופן שמחזק את חמאס. לא מנצחים כשמספקים לאוייב סיוע, דלק, כשפותחים את מעבר כרם שלום וכשתומכים ומסייעים בבניית רציף לעזתים. לא מנצחים כשמתמהמהים 3 חודשים ללא כניסה לרפיח. לא מנצחים בלי לתקוף ללא רחם! לא מנצחים כשמפנים בזמן מלחמה מאחזי יהודים ביהודה ושומרון ובטח שלא מנצחים כשמאפשרים ביקורים למחבלי נוחבה שרצחו ואנסו את בנותינו. לא מנצחים כשמדברים בלי סוף על ׳בלתי מעורבים׳ בעזה. ולא מנצחים כשעובדים פלסטינים מאיו״ש חזרו לעבוד בישראל!"

ח"כ גוטליב הדגישה כי "מנצחים רק כשמדברים במושגים של נצחון בעיניים של האוייב. כיבוש צפון הרצועה והתיישבות בה. וחיסול גדודי החמאס. זה במשמרת שלנו. תקשיבו לחיילים וללוחמים הגיבורים האדירים והחכמים שלנו שלגמרי מבינים את ההכרח להמשיך להלחם בעזה עד לנצחון! אני צועקת כך מתחילת המלחמה. בערב הקשה הזה כולי תקווה שחמאס יסרב כפי שסירב עד עכשיו לעסקה שמשמעותה העמדת בטחונינו בסכנת נפשות ממש."

חברת הכנסת טלי גוטליב במליאה, 29.11.2022.
ארכיון. צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

3 תגובות

  1. טלי
    את לא חושבת שאת מגזימה. יש דרך להעביר את דעתך.
    הדרך שלך באמירות אלו פוגעת בכל הימין.

  2. מה את רוצה שש פעמים היתה הזדמנות לחסל אותו ביבי שמר אותו זאת התוצאה תמיד אתם נזכרים מאוחר מדייי בעיה

Back to top button