יהדות

השר בן גביר: לא נאפשר אפליה בהר הבית

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וראש מינהלת הר הבית הרב שמשון אלבוים בחנו הבוקר (חמישי) את תיפקוד עליית היהודים להר הבית. השר בן גביר אמר לשוטרים המוצבים במתחם הקדוש: "המדיניות במשמרת שלנו היא לא לאפשר אפליה בהר הבית משום סוג. במיוחד שלא בתפילה שחשובה מאוד לרבבות העולים היהודים להר הבית בשנה".

בן גביר - הר הבית
צילום: מינהלת הר הבית
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button