מבזקיםמשפטי/פלילי

דריסת השוטר באשדוד – ברשות הנהג החשוד בדריסה נתפסו סמים מסוכנים

חקירת דריסת השוטר בעיר אשדוד בשעות הצהריים (רביעי) נמשכת, ועד כה העלתה כי השוטר שחשד בנהג, ביקש לעצור אותו לבדיקה, והאחרון כאמור החל להימלט בפראות ברחבי העיר תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, לא נשמע לתמרורים וחוצה צמתים באור אדום, כל זאת בשעה שהשוטר דולק אחריו בניסיון להביא למעצרו.

כאשר הגיע החשוד לפקק תנועה, ניסה לפלס את דרכו תוך שהוא מנגח מספר רכבים, וכאשר הבחין כי דרכו חסומה, לפי החשד הבחין בשוטר שהיה מאחוריו ובאופן מכוון נסע עם רכבו לאחור תוך שהוא דורס את השוטר ופוצע אותו באורח קל. השוטר שכאמור חש סכנה ממשית לחייו ולחיי משתמשי הדרך, ביצע ירי לעבר הרכב, שנמלט.

כוחות משטרה גדולים שהוזעקו וערכו סריקות נרחבות, הצליחו לאתר את הרכב הפוגע כשהוא נטוש, ובקרבת מקום איתרו את שני החשודים כשהם ברכב אחר, לאחר שאשתו של החשוד המרכזי ככל הנראה אספה אותם, כשהם פצועים מהירי, והשלושה נעצרו להמשך חקירה בזמן שהחשודים בדריסה פונו לקבלת טיפול. כמו כן שני הרכבים ששימשו את החשודים ואת האישה נתפסו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחיפוש שערכו השוטרים, נתפסו סמים מסוכנים ואלפי שקלים במזומן שהיו לפי החשד ברשות הנהג החשוד. מחר יובאו החשודים בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

דריסה - רכב - אוטו - מכונית
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button