מבזקיםמזג האוויר

שרב כבד ברחבי הארץ – השיא עוד לפנינו

גל החום הקיצוני, נמשך היום (רביעי) ברחבי הארץ, כשבמספר אזורים נרשמו טמפרטורות מעל 40 מעלות צלזיוס. לפי התחזיות המטאורולוגיות, שיא העונה החמה עדיין לא הגיע והחום הכבד צפוי להימשך. עם זאת, לקראת סוף השבוע הקרוב צפויה הקלה משמעותית, שתביא להפסקה זמנית של תנאי השרב הקיצוניים

בנוסף לטמפרטורות החמות ששררו היום, נרשמו רוחות חזקות מכיוון דרום-מזרח במהירויות שעברו את 40 קמ"ש. התחזיות קובעות כי הרוחות צפויות אף להתגבר מחר. רוחות אלו צפויות לגרום לערפיח צהריים ואחר-צהריים, ועלולות לגרום לזיהום אוויר מוגבר.

יחד עם הרוחות והערפיח הצפויים, גל החום הכבד צפוי להימשך גם מחר. עם זאת, צפויים להיות הבדלים בין האזורים השונים בארץ. בעוד שבמישור החוף ובשפלה צפויה ירידה קלה בטמפרטורות, בצפון ובדרום מתוכננת התחממות נוספת של כ-2-3 מעלות, שתהווה את שיא גל החום הקיצוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שיא החום הצפוי מחר, צפויה ירידה הדרגתית בטמפרטורות החל ממחר אחר הצהריים. הירידה בחום תחל באזור המערב ותמשיך מזרחה. ביום שישי כבר צפויות להיות תחושות של הקלה משמעותית לעומת ימי השרב הקודמים, ומזג האוויר עתיד להפוך מעונן.

בשבת החום צפוי להמשיך ולרדת, ומזג האוויר ימשיך להיות מעונן. עם תחילת שבוע הבא, קיימת אפשרות לגשמים מקומיים במזרח הארץ, ככל הנראה בעקבות מערכת אוויר מתקררת שתחלוף באזור.

Back to top button