מבזקיםמשפטי/פלילי

שני חשודים נפצעו מירי של שוטר במהלך מרדף באשדוד

כונני מד'א-הצלה דרום הוזעקו לפני זמן קצר (רביעי) לאירוע ירי ברחוב אחי אילת באשדוד. כונני מד'א-הצלה דרום יענקי הברפלד ואוראל אסולין שהגיעו למקום דיווחו כי בהגיעם למקום הבחינו בשני גברים עם פצעי ירי.

יחד עם צוותי מגן דוד אדום העניקו החובשים טיפול רפואי ראשוני ומציל חיים לגבר כבן 50 עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון כשהוא במצב קשה ולגבר נוסף כבן 30 עם פציעה חודרת בגפיים עליונות אשר נפצע באורח קל. אמבולנסים של מגן דוד אדום פינו את הפצועים להמשך טיפול במרכז הרפואי אסותא בעיר.

ממשטרת ישראל נמסרי כי לפני זמן קצר במהלך פעילות אכיפה של שוטר רכוב על אופנוע בעיר אשדוד, הוא סימן לחשוד שהיה ברכב לעצור בצד הדרך לבדיקה. החשוד סירב לעצור והחל להימלט לפי החשד תוך נהיגה פראית ופגיעה בכלי רכב אחרים שהיו בדרכו, עד אשר הבחין כי דרכו ככל הנראה חסומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה לפי החשד ביצע החשוד נסיעה לאחור לעבר השוטר שהיה בעקבותיו, ופגע בו לפי החשד באופן מכוון. השוטר שחש בסכנה לחייו, ביצע ירי לעבר נהג הרכב שהמשיך להימלט. השוטר פונה במצב קל-בינוני לבית החולים. כוחות משטרה גדולים שערכו סריקות אחר החשוד, הצליחו לאתרו יחד עם אדם נוסף ברחוב אחר בעיר, כשהם פצועים ככל הנראה מירי, והם פונו לקבלת טיפול רפואי.

שוטרים - משטרה - זירת אירוע
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button