חדשות חוץמבזקים

צפו בתיעוד הדרמטי: מסוקי הצי המלזי התנגשו באוויר, 10 אנשי צוות נהרגו

עשרה בני אדם נהרגו היום (שלישי) בתאונה אווירית שאירעה במהלך חזרה למצעד של הצי המלכותי המלזי.

התאונה התרחשה הבוקר בשעה 09:32 (שעון מלזיה), כאשר שני מסוקים התנגשו באוויר מעל בסיס של חיל הים לומוט שבמערב מדינת המחוז פרק.

בצילומים שפורסמו בתקשורת המקומית נראים שני המסוקים מתקרבים זה אל זה עד שהלהבים של הרוטור פגעו אחד בשני ושניהם צללו אל הקרקע. כל אנשי הצוות שהיו על שני המסוקים נספו, לא ידוע על ניצולים. "מותם של כל הקורבנות אושרו במקום ונשלחו לבית החולים לבסיס צבא לומוט לצורך זיהוי", נמסר בהצהרת חיל הים שאף מסר כי יערוך חקירה לבירור נסיבות התאונה הקטלנית המצערת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש ממשלת מלזיה אנואר אברהים תיאר את התקרית כ"טרגדיה קורעת לב" ואישר שתתקיים חקירה.

שר ההגנה במדינה, מוחמד חאלד נורדין, אמר כי "המסוקים התאמנו לקראת מצעד לציון 90 שנה לצי המלכותי שאמור להיערך בשבת הקרובה. נעשו מאמצים לאמת את זהותם של אנשי הצוות שנהרגו, כולם מתחת לגיל 40".

המסוקים שהתרסקו שייכים לחיל הים המלזי, על פי ההערכות אחד היה מדגם אגוסטה ווסטלנד AW139 Maritime Operations Helicopter (HOM), ועליו שבעה אנשים שהתרסק על מדרגות האצטדיון במתחם והשני, מדגם יורוקופטר Eurocopter Fennec – M502-6, שנשא שלושה אנשי צוות והתרסק על בריכת שחייה סמוכה. כאמור כולם נהרגו.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button