חדשות הארץמבזקים

האם ישראל ויתרה על הניצחון והשגת מטרות המלחמה?

בעקבות תיעודים של משאיות על גבול עזה שמעבירות חומרי בניה לתוך שטח הרצועה פנו היום (שני) שורת ארגונים במכתב לראש הממשלה נתניהו, והשרים גלנט וגנץ בדרישה לקבל תשובות. "סיוע לאויב בשעת מלחמה מרחיקה את הניצחון ומסכנת את הלוחמים – האם ישראל ויתרה על הניצחון והשגת מטרות המלחמה?".

במכתב שנשלח ועליו חתומים ארגון אמהות הלוחמים, פורום התקווה של משפחות החטופים, פורום עוטף ישראל וכן ארגון יוצאים לרחובות, דורשים הארגונים לקבל תשובות ברורות מנתניהו, גלנט וגנץ מי אישר את הכנסת חומרי הבניה והאם מדינת ישראל ויתרה על מנופי הלחץ שלה מול החמאס.

במכתבם, מציינים הארגונים כי "ביממות האחרונות ישנו תיעוד של משאיות המעבירות חומרי בנין לשטח רצועת עזה. זאת, בנוסף להגדלת מספר משאיות הסיוע ביום, אשר מגיעות לחמאס ולתומכיו, ולשחרורם של 150 מחבלי חמאס ליו״ש. בעוד חטופינו מוחזקים במנהרות, ולוחמנו מסכנים את חייהם כדי לפגוע בתשתיות הטרור, הכנסת חומרי בניין לעזה פרושה מתן יכולת לאויב לשקם את המנהרות, את תשתיות הטרור ולשוב לכוחו ולהילחם בנו ביתר שאת. ככה לא מנצחים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לטענת הארגונים, העברת הציוד בעת הזאת מסכנת את החטופים ואת החיילים. "חצי שנה שמדינת ישראל במלחמה. חצי שנה שהחטופים שלנו נמקים בעזה. חצי שנה שהלוחמים הגיבורים שלנו מוסרים את נפשם כדי לנצח את המלחמה הזו. העברת ציוד בניה וסיוע לאויב בשעת מלחמה מרחיקה את הניצחון ומסכנת את הלוחמים. החמאס, שדוחה שוב ושוב כל עסקה להשבת החטופים, שמהתל בנו חודשים זוכה כעת מאיתנו למחוות בדמות משאיות סיוע וחומרי בניין? זה לא הזמן למחוות לאויב מבלי שאנחנו מקבלים כל תמורה".

מכתב - רה"מ -
צילום: אימהות הלוחמים
אמהות - הלוחמים - כנסת - מחאה -.
צילום: מטה אמהות הלוחמים.

Back to top button