טלוויזיהמבזקים

ויכוח סוער בין הבכיר הפלסטיני לסגנית ראש העיר: "סתמי ותני לי לסיים"

שידור חי בערוץ הטלוויזיה הבריטי התפתח לחילופי האשמות קולניים, כאשר חבר הפרלמנט הפלסטיני מוסטפא ברגותי קרא לסגנית ראש עיריית ירושלים פלר חסן-נחום "לשתוק" ובמהלך הדיון האשים אותה בשקרים.

בתחילה אמר ברגותי, "את מדברת על זכויות נשים. את לא מודאגת מכך שנתניהו הרג 10,000 נשים פלסטיניות?" חסן-נחום קטעה את דבריו והשיבה לו: "אתה משקר בקשר למספרים, מר ברגותי". בתגובה ענה, "אז תשתקי בבקשה ותני לי לסיים".

"אל תגיד לי לשתוק" אמרה לו בזעם חסן-נחום והוסיפה, "זו הערה גברית שוביניסטית מאוד, מר ברגותי. אתה מדבר בצורה מתנשאת ושולטת כלפיי בגלל שאני אישה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המנחה פירס מורגן ניסה להרגיע את המצב, אך ברגותי המשיך לקרוא לחסן-נחום לשתוק בעודה מאשימה אותו בשקרים. "ראיתי מספרים מאומתים על ידי האו"ם, לא תגיד לי לשתוק!" השיבה לו והוסיפה: "לומר לי לשתוק זו הערה גסה מאוד. אתה לא יכול לשמוע את האמת והמציאות."

ברגותי המשיך בשלו: "תסתמי את הפה שלך ותני לי לסיים בבקשה, לא הפרעתי לך ומאוד נחמד אם את לא תפריעי לי כשאני מדבר". חסן-נחום ענתה לו: "מאוד דיפלומטי".

"מר פיירס, עליך להיות הוגן ולנהל את התוכנית כראוי. האם אתה רוצה לעשות את זה או שאלך?", אמר ברגותי למנחה בשעה שחסן-נחום המשיכה לתקוף אותו, "אל תשקר. אל תשקר בנוגע למספרים. בבקשה."

ברגותי אמר למנחה: "ביקשתי ממנה לשתוק, אנחנו לא יכולים להיכנס לדברים אחד של השני, איש לא יכול לשמוע כלום. אתה לא יכול לאפשר לגברת הזו להמשיך להפריע לי".

המנחה המאופק השיב לברגותי: "לא, אבל אני אומר לצורך הפרוטוקול, אני לא חושב שלצעוק "שתקי" על אישה שוב ושוב זה חכם במיוחד. תוכל לסיים את הנקודה שלך, כן."

ברגותי השיב למנחה, "אבל זה לא בגלל שהיא אישה, זה בגלל שהיא מפריעה לי".

צילום: מתוך תוכניתו של פירס מורגן

Back to top button