חדשות חוץמבזקים

"תשוחרר פלסטין": עיתונאי קטע את נאום נשיאת הנציבות האירופית – צפו

העיתונאי האירי דיוויד קרונין, שידוע כמי שבעבר התפרץ לנאומים של אישים בכירים כמו טוני בלייר וגם לליברמן בתקופה שכיהן כשר החוץ בשנת 2011, קטע אתמול (רביעי) את נאומה של נשיאת הנציבות האירופית אורוסולה פון דר ליין במהלך פסגת ההגנה בבריסל.

כשעלתה גברת פון דר ליין, נעמד העיתונאי קרונין על רגליו תוך כדי שהוא אוחז בידו מצלמה ומעביר את השידור לקהל העוקבים שלו ברשתות החברתיות וצעק לעברה: "גב' פון דר ליין, זהו מעצר אזרחי ואת מואשמת בסיוע לרצח עם בעזה".

העיתונאי המשיך בצעקותיו והטחת האשמות כלפי נשיאת הנציבות האירופית: "את תומכת לחלוטין בישראל ברצח העם הזה. שמם של ילדי הפלסטינים על ידייך. את פושעת! גברת פון דר ליין". בשלב זה ניגש אליו איש אבטחה וליווה אותו אל מחוץ לאולם תוך כדי שהוא ממשיך לצעוק באולם, "את צריכה להיות בהאג. את לא צריכה להיות כאן. את פושעת. תשוחרר פלסטין. תשוחרר פלסטין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נשיאת הנציבות האירופית אורוסולה פון דר ליין נותרה עומדת על הבמה בשעה שהעיתונאי צעק לעברה ולאחר הוצא מהאולם המשיכה את נאומה.

דיוויד קרונין הוא עיתונאי ופעיל פוליטי אירי, עורך שותף של "האינתיפאדה האלקטרונית", המתמחה בפוליטיקה אירופית ומתגורר בבריסל.

Back to top button