מבזקיםצבא וביטחון

תחקיר ראשוני של הירי לעבר הגליל: תגובה על חיסולי הבכירים אתמול

תחקיר ראשוני של האירוע בערב אלעראמשה: שני טילי נ״ט נורו על ידי חיזבאללה מהכפר טיר חרפא בדרום לבנון לעבר ערב אלעראמשה. מאחר שמדובר בטילי נ״ט – לא הופעלה התרעה. טיל נ״ט אחד פגע ברכב, ואחד נוסף פגע במתנ״ס במקום. חזבאללה שיגר עוד שני כטב״מי נפץ לאחר מכן. הערכת צה״ל היא מדובר בתגובה של צה״ל על שני החיסולים אתמול בדרום לבנון של מפקדי השטח הבכירים בחזבאללה.

כזכור, מוקדם יותר היום (רביעי) הובאו למרכז הרפואי לגליל* בנהריה 18 נפגעים מהיישוב ערב אל-עראמשה שבגבול הצפוני, הסובלים מפגיעות רסיסים ומפגיעות הדף. אחד הפצועים מוגדר במצב אנוש והועבר לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. ארבעה פצועים נוספים מוגדרים במצב קשה, שלושה מתוכם הוכנסו לחדר ניתוח והפצוע הנוסף מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי.

שאר הפצועים מוגדרים במצב בינוני וקל ועוברים בדיקות בחדר המיון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג: "עם קבלת ההודעה על הגעתם הצפויה של הפצועים, נערך המרכז הרפואי בהתאם במלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה) ובחדר ההלם, עם צוותים רפואיים וסיעודיים רבים. עם קליטת הפצועים הרבים, הוכרז נוהל אר"ן (אירוע רב נפגעים) שלב א'. אני גאה בצוותי המרכז הרפואי על עבודתם המקצועית והמסורה. כמה מהפצועים יזדקקו ככל הנראה לכמה ניתוחים ואנו נערכים להמשך טיפול ואישפוז".

נפילה - גליל - מערבי
שימוש לפי סעיף 27א

Back to top button