חגיםמבזקים

לוחמי האש יסייעו לכולם לחגוג חג פסח בטוח

לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש, בשיתוף פעולה הדוק עם הרשויות המקומיות, יבצעו סיורים במרחבים ציבוריים, ביום ראשון 21.04 וביום שני, 22.04.24, במטרה להבטיח את שלום הציבור לקראת חג הפסח.

במסגרת הסיורים, צוותי הכיבוי יבדקו את תקינות מתקני כיבוי האש במרחבים הציבוריים, יבצעו פעולות הסברה בקרב התושבים ויוודאו שמדורות החמץ יתבצעו במקומות המיועדים לכך בלבד. בנוסף, צוותי הכיבוי יבצעו פעולות כיבוי של מדורות חמץ אשר אינן מוצבות במתקנים הייעודיים ומכאן אנו מבקשים הקפדה על כללי הבטיחות.

טפסר משנה אבי הרוש מפקד תחנה אזורית בית שמש, ציין: "חשוב לנו להבטיח את שלום הציבור במהלך חג הפסח ולכן אנו יחד עם הרשויות נפעל לבצע סיורים במרחבים הציבוריים, נפעל להסברה ואף נשתתף במצוות החג לביעור חמץ. אנו קוראים לציבור להקפיד על כללי הבטיחות באש. השטח רווי צמחיה, סכנת התפשטות האש ויציאתה מכלל שליטה היא ממשית. לצורך מצוות החג העמידה העירייה לרשותכם עמדות ייעודיות לטובת ביעור החמץ ועל כולנו לגלות אחריות ולהשתמש בהם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפים נבחרים לחג פסח בטוח ושמח מענף ההסברה של כבאות והצלה לישראל. ניקוי מכשירי גז: לפני ניקוי מכשירי גז יש לסגור את ברז הגז. לפי חוק הגז – חל איסור לנתק או לחבר מכשירי גז שלא באמצעות טכנאי גז מורשה, אין להזיז או להרים כיריים בנויות (בילד אין) לצורך ניקוי, מחשש לדליפה שעשויה לגרום לפיצוץ.

הגעלה וליבון של כלים: יש לנהוג בזהירות רבה בזמן הגעלת הכלים, חל איסור להפעיל עמדות להגעלת כלים באופן פיראטי, אין להשתמש במכשירי גז שלא הותקנו על ידי טכנאי גז מוסמך, יש להציב את הדודים על גבי משטח יציב שנבדק ואושר.

בדיקת חמץ: אין לאפשר לילדים לחפש חמץ באמצעות נר ללא השגחת מבוגר, יש להשתמש בנר בזהירות רבה, יש להרחיק את הנר מרהיטים ומבדים דליקים. ביעור חמץ: בזמן ביעור החמץ חל איסור על הוספת חומרי בעירה ונוזלים דליקים כגון בנזין, נפט, ספירט או סולר, יש להימנע מביעור החמץ בקרבת חוטי חשמל, רכבים חונים ושדות קוצים, יש לוודא נוכחות מבוגר אחראי במקום ביעור החמץ, בסיום, יש לדאוג לכיבוי מוחלט של האש והגחלים.

כיבוי והצלה - פסח
צילום: דוברות כיבוי והצלה
כיבוי והצלה - פסח
צילום: דוברות כיבוי והצלה
כיבוי והצלה - פסח
צילום: דוברות כיבוי והצלה
לוחמי - אש -
צילום : כבאות והצלה לישראל

Back to top button