מבזקיםמשפטי/פלילי

ארבעה פצועים מירי באולם אירועים סמוך לאשדוד, שוטר במצב קשה

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי הוזעקה הלילה (שלישי) סמוך לשעה 1:30 לגן האירועים "טרויה" שבאזור התעשייה בני דרום שליד אשדוד בעקבות אירוע ירי בין עבריינים, במהלכו חשוד רעול פנים שהגיע על גבי טרקטורון ביצע ירי לעבר אדם, ונמלט.

עם הגעתם המהירה של השוטרים תוך פחות מדקה, הם חתרו למגע עם חשוד נוסף שזוהה עם נשק, תוך שהוא מבצע לפי החשד ירי לעבר שוטר ופוצע אותו באורח קשה. החשוד היורה וחשוד נוסף כבני 19 ו 24, פונו לבית החולים במצב קל ונעצרו להמשך חקירה. כמו כן, השוטרים תפסו את הנשק ששימש את החשוד שביצע את הירי לעבר השוטר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע צוותי הרפואה של איחוד הצלה וכונני ארגון הצלה העניקו במקום טיפול רפואי לארבעה פצועים ופינו לבית החולים אסותא באשדוד גבר כבן 32 במצב קשה עם פציעות חודרות, צעיר כבן 20 במצב בינוני עם פציעות חודרות, גבר בן 24 במצב בינוני עם פציעות חודרות, ובנוסף נפגעת חרדה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוחאי כהן ופיני שארר חובשים באיחוד הצלה מסרו: "מדובר בשלושה נפגעים בשנות ה-40, בסיוע חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי לשני פצועים במצב קשה ולפצוע נוסף במצב בינוני".

חובש הצלה שלמה מילר שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי גבר כבן 30 כשהוא סובל מחבלות חודרות בגב במצב קשה, ושני גברים כבני 25 ו32 עם חבלות חודרות בפלג גופם התחתון במצב בינוני, לאחר שהיו מעורבים באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והם פונו להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעת חרדה, אשה כבת 25 והיא פונתה להמשך טיפול בבית החולים".

ד"ר איתי זוארץ מנהל יחידת הטראומה של בת החולים הציבורי אסותא אשדוד עדכן כי "בסביבות השעה שתיים אחר חצות התקבלו לבי״ח 3 פצועי ירי, שוטר בשנות השלושים לחייו עם פציעה קשה ושני צעירים בשנות העשרים עם פצעי ירי בגפיים, שהוגדרו במצב בינוני וקל. השוטר נותח בדחיפות במהלך הלילה ומצבו התייצב אך ממשיך להיות קשה. שני הצעירים עברו טיפול ראשוני בחדר הטראומה וצפויים לניתוחים במהלך היום".

המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ובמצוד אחר החשוד שנמלט מהזירה על גבי הטרקטורון.

סגן מפקד המחוז הדרומי תנ"צ חיים שמואלי קיים הערכת מצב בזירה יחד עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, במהלכה הנחה על המשך ביצוע פעולות חקירה לאיתור החשוד שנמלט ואיחל החלמה מהירה לשוטר.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button