פוליטי / מדיני

ח"כ בן ארי זועמת על החלטת פיקוד העורף: "‏חלם. אין לי מילה אחרת"

ח״כ מירב בן ארי (יש עתיד) התייחסה להחלטה של פיקוד העורף הלילה (שני) בחצות להסרת מגבלות ההתקהלות וקיום הפעילויות החינוכיות ואמרה כי "ביום שיהיו פחות גברים מבוגרים במוקדי קבלת החלטות ויותר נשים וגם גברים צעירים, לא יבטלו מגבלות בשתיים עשרה בלילה יום לפני. ‏חלם. אין לי מילה אחרת. ‏בעיקר זלזול בהורים, ילדים ובעובדי מערכת החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי."

הוועדה לביטחון לאומי - מירב בן ארי
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button