מבזקיםפוליטי / מדיני

צפו בשר בני גנץ: איראן פגשה את עוצמת מערכת הביטחון הישראלית

יושב ראש המחנה הממלכתי, חבר קבינט המלחמה השר בני גנץ פירסם היום (ראשון) הצהרה בעקבות המתקפה האיראנית אמש על ישראל וההצלחה בבלימתה: "אתמול יצאה איראן למתקפה על ישראל – ופגשה את עוצמתה של מערכת הביטחון הישראלית".

לדברי השר גנץ: "איראן היא בעיה עולמית, היא אתגר אזורי והיא גם סכנה לישראל, ואתמול, התייצב העולם באופן ברור ביחד עם ישראל מול הסכנה. ישראל נגד איראן, העולם נגד איראן – זו התוצאה. זהו הישג אסטרטגי, שעלינו למנף למען ביטחון ישראל".

השר גנץ הדגיש: "האירוע הזה לא נגמר – את הברית האסטרטגית ומערך שיתוף הפעולה האיזורי שבנינו ועמד במבחן המשמעותי שלו צריך לחזק דווקא עכשיו. ישראל הוכיחה אתמול שהיא עוגן של עוצמה צבאית וטכנולוגית, ועוגן של ביטחון במזרח התיכון. בזכות מפקדי צה"ל ולוחמיו, בזכות הטכנולוגיה, בזכות התעשיות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר השר גנץ: "מול האיום של איראן – אנחנו נבנה קואליציה אזורית ונגבה מאיראן את המחיר, באופן ובזמן שנכונים לנו. החשוב מכל – מול הרצון של אויבינו לפגוע בנו, אנחנו נתאחד ונתחזק. גם היום, עלינו לזכור שטרם השלמנו את המשימות שלנו – ובראשן השבת החטופים והסרת האיום מתושבי הצפון והדרום. אנחנו נמשיך במערכה, בנחישות ובאחריות. ויחד – ננצח".

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ (ללא קרדיט)
יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ
צילום: דוברות הש גנץ

תגובה אחת

Back to top button