מבזקיםצבא וביטחון

מאות הפגינו בעקבות רצח הנער בבנימין – ארבעה מתיישבים נעצרו

מאות מתיישבים הפגינו היום (ראשון) בעשרות צמתים ברחבי יהודה ושומרון לאחר הרצח המזעזע של הנער בנימין אחימאיר.שיצא לרעות את הצאן ולא שב. ההפגנות נערכו בין השאר בצומת קרית ארבע, כיכר אדם, כפר אדומים, צומת כוכב השחר, צומת יקיר, צומת תפוח, צומת עפרה, צומת הדואר, כיכר נבי אליאס, צומת אריאל ועשרות צמתים נוספים.

בניסיון למנוע את המחאות הוציאה מערכת הביטחון צו שטח צבאי סגור על שורת צמתים בחתימתו של מח"ט הגזרה, ושוטרי מג"ב פינו את המפגינים מהצומת, ארבעה מפגינים נעצרו. ארגון חוננו סייע לעצורים בייעוץ וייצוג משפטי.

בבית אל קראו לערו הפגנות נוספות היום. בהודעה שהופצה לתושבים בבית אל נמסר: יום לאחר הרצחו של הקדוש בנימין אחי-מאיר ובאין כל מפריע – היו התפרעויות של מחבלים מג'ילזון סמוך מאוד ליישוב. עשרות רבות של ערבים הגיעו לשער שהצבא בנה, כדי למנוע התקרבות פיזית לגדר היישוב, ופירקו את השער בצהלות ושמחה- ללא כל תגובה לכיוון המחבלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חייבים להחזיר את ההרתעה. לא יתכן שמחבלים יתקרבו לבתים , יפרקו גדר בטחונית , יפחידו את התושבים ויחזרו חיים לבתיהם. כולנו נתאסף ונמחה על המחדל הבטחוני וניפגש למחאה ותהלוכה עם דגלי ישראל

מארגון חוננו נמסר: "מה שמותר למפגיני קפלן – אסור למתיישבים. מה שנעשה כדבר שבשגרה בהפגנות השמאל – גורר צווים צבאיים שמנוצלים בצורה שערורייתית נגד ציבור המתיישבים. הרדיפה הזאת חייבת להיפסק".

חיילים - מג"ב - הכניסה לחווארה - הפגנה - לילה - מתנחלים
ללא קרדיט

Back to top button