חדשות הארץמבזקים

פרטים חדשים על רצח הנער בבנימין: ״מדובר ברצח אכזרי ביותר״

פרטים חדשים על רצח הנער בבנימין: דווח כי הראשונים שהגיעו לגופת הנער בהכוונת רחפן צבאי היו אל"מ חזי נחמה, אשר הגיע מביתו בעלי להתנדב לחיפושים, ואליהו ליבמן, אשר בנו חטוף בעזה אשר גם הגיע לסייע בחיפושים סמוך לשעה 12:20. לוויית הנער נדחתה ולא תתקיים הלילה (שבת).

ליבמן סיפר כי "מדובר ברצח אכזרי ביותר. רחפן של הצבא זיהה משהו חריג, שלח נקודת ציון שהגיעה אלינו, היינו בקרבת מקום, בסריקות הלכנו לחפש בנקודה שקיבלנו ולצערנו מצאנו את הנער. זה היה ממש קרוב לנקודה משם בנימין הי"ד יצא״.

בזירת הרצח של בנימין אחימאיר ז״ל אותרו סכין ואבן מגואלת בדם. ההערכה במערכת הביטחון היא שלפני שנרצח, בנימין נאבק במחבל או במחבלים. ⁠יחידות מיוחדות וכוחות מילואים ממשיכים בסריקות בזירת הפיגוע, בניסיון לאתר ממצאים נוספים שיוכלו לסייע להגיע אל המפגעים. גורמי ביטחון מדווחים כי עדיין אין התקדמות בחקירה, וכי לא ידוע האם מדובר במחבל אחד או בחולייה, והאם פעלו בשם ארגון טרור כלשהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות הביטחון מחלקים את פעולתם בשטח לשני מאמצים – חלק עוסקים במצוד אחר המחבלים, וחלק במניעת התפרעויות של יהודים בכפרים הפלסטינים.

לאור העימותים שהתרחשו היום בין מתנחלים לפלסטינים בדומא, ⁠קיים חשש כבד מהתגברות של ההתפרעויות שעלולה להביא להסלמה רחבה ביהודה ושומרון. היקף הכוחות שהוקפצו במהלך סוף השבוע ליו״ש הוא יותר מגדוד.

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לרצח הנער ואמר כי ״עצובים וכואבים עם הבשורה הנוראה על הרצח המתועב של בנימין הי״ד. יש לנו עסק עם נאצים. נאצים בעזה ונאצים ביהודה ושומרון. ככל שנבין זאת מוקדם יותר, ונשכיל לפעול נגד האויב ביד קשה יותר, נצליח להשיב את ההרתעה מול האויב השפל.״

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר גם התייחס ואמר כי "הירצחו של הנער הקדוש בנימין אחימאיר הי״ד הוא עוד הוכחה נוספת שעם המחבלים ותומכיהם אין פשרות, אין משאים ומתנים. אלא רק להרוג אותם, לחזור לסיכולים הממוקדים ערב ערב גם ביו"ש, להעביר את חוק עונש מוות למחבלים, לסגור כפרים ביו"ש, ולמנוע מהם לנוע בכבישים בצירים וסמוך ליישובים ולחוות. הזכות לחיות גוברת על חופש התנועה וההומניות המזוייפת"

בנימין - אחימאיר - נער - נעדר -
צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button