מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד: "ההתפרעויות האלימות של המתנחלים הן הפרת חוק מסוכנת"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר לפני זמן קצר (שבת) כי "רצח הנער בנימין אחימאיר ז״ל מתועב וכואב ואני שולח ניחומים למשפחתו וחבריו בשעתם הקשה."

לפיד הוסיף כי "כוחות הביטחון ישימו ידיהם על רוצחיו ושולחיהם זה תפקידם. ההתפרעויות האלימות של המתנחלים הן הפרת חוק מסוכנת והן מפריעות לכוחות הביטחון הפועלים בשטח. ראש הממשלה והשר לביטחון פנים צריכים לעצור את ההפקרות בשטח לפני שיישפך עוד דם."

יאיר לפיד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

11 תגובות

  1. Matan Nadegdin נראה אותך עומד בבית המשפט מול שופט דתי, שעושה יד אחת עם שכנים דתיים עבריינים, ומנסים להונות אישה לבד, ישרה כמו סרגל. נראה אותך לבד מולם. אתה תינוק, לא מבין כלום. בוא לירושלים ותראה מה קורה פה. הכול מזימות ותככים של עסקנים חרדים ומתנחלים נגד הציבור
    החילוני ונגד המגזר. שדידת אדמות, נוכלויות, בנייה לא חוקית בשיתוף פעולה של עיריה חמדנית וחסרת מצפון. המתנחלים הם כנופיות של אוכלי חינם עשרות שנים שחושבים שאבא שלהם קנה את ירושלים המערבית והמזרחית. הכול עלילות דם. הם שקרנים וימכרו את אימא שלהם בשביל אדמה וכסף. הכול אני כן אבל אני לא הזויה. בתוכם אני יושבת ואת כול הסיפורים שלהם אני יודעת ממקור ראשון. אתם משתפים איתם פעולה בשתיקה שלכם. הם כנופיות של פורעי חוק. הם רצו לחסל אותי ממש בשביל שלא אפריע להם לבנות על הגינה שלי, עד שהמשטרה תפסה במה העניין ופתחה להם תיק פלילי על תקיפה, והפיקוח עצר את העבודות שלהם. אז אם עלי, אישה יהןדיה, ישראלית, רווקה שאביה בכיר שב"כ לשעבר שנפטר, הם נוהגים כך, איך הם ינהגו בערבים? אני לא אוהבת את הציבור הזה, וזה סופי. אפילו השופט נאלץ להודות בלית ברירה שהם נוכלים.

  2. Matan Nadegdin נכון. מאז רצח רבין הפכתם לחברה בריונית ואלימה. הרסתם את המדינה עם הדת המזוייפת שלכם והקריאות האלימות והגזענות שלכם שאינה אלא כיסוי על רגשי הנחיתות שלכם

  3. יעל גבריאל
    אתם לחלוטין אבל לחלוטין איבדתם את זה לגמרי!!! חצופה תתביישי לך בגלל אנשים כמוך יש קרע במדינה!

  4. Matan Nadegdin מי רצח אותו? נראה לך שהם יתעסקו עם המתנחלים העבריינים האלה. הם רצחו אותו כדי שתהיה להם סיבה לעשות לינץ בערבים. בוא תראה מה עשו לי השכנים שלי הדתיים. מכות הלכנו על הבנייה הלא חוקית שלהם. כולם עבריינים.

  5. Matan Nadegdin מתן, המתנחלים הרגו אותו כדי להכות בערבים. המתנחלים מאד נקמנים. יש לי שכן, מתנחל לשעבר, שניסה להכות אותי בגלל שגיליתי לשכנים שהתחיל לבנות בגינה ללא היתר. עד שהמשטרה התערבה והוציאה לו צו הרחקה. מתן, הם כלל וכלל לא תמימים כפי שהם נראים, ויעשו הכל, כולל
    הונאה, שוחד והרג בשביל עוד בנייה ועוד אדמה ועוד עץ ועוד כפר. הם בריונים אמיתיים. המשטרה פתחה בחקירה פלילית נגד השכנים שלי. ואם תראה אותם דתיים ומנומסים וכיסוי ראש והכל שקר,תרמית ואחיזת עיניים. בפנים הלב שלהם שחור משחור וכמו אבן.

  6. אז תעשה משהו במקום לדבר. הם עושים בהם לינץ. ברור שהם הרגו את הנער כדי שיהיה להם תירוץ להרוג ערבים.

Back to top button