חדשות חוץמבזקים

טורקיה: אדם נהרג ועוד 10 נפצעו לאחר שנפלו מרכבל בגובה 618 מטר

אדם אחד נהרג ועשרה נפצעו לאחר שתא רכבל התנגש בעמוד. כתוצאה מכך דלת התא נפתחה והנוסעים נפלו לקרקע.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית האירוע התרחש אתמול (שישי) בסביבות השעה 18:00 (שעון טורקיה) במתקן הרכבת "טונקטפה" שבעיר התיירות הפופולרית אנטליה, המוביל תיירים מחוף קוניאלטי אל מסעדה ונקודת תצפית בפסגה בגובה של 618 מטר (2027 רגל). זה לוקח בערך תשע דקות מקצה לקצה, לפי האתר של מפעילת הרכבל.

כאמור, אדם אחד נהרג באירוע ועוד עשרה נפצעו, ביניהם שני ילדים. כל הפצועים פונו לבתי החולים כשהם סובלים מדרגות פציעה שונות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבירור האירוע עולה כי הרכבל נעצר באמצע עם 24 תאים תלויים באוויר והותיר 184 נוסעים תקועים בגובה רב. מסוקים, צוותי חילוץ הרים ו-160 צוותי חירום היו מעורבים בפינוי, שנמשך אל תוך הלילה.

ראש עיריית אנטליה, מוהיטין בוצ'ק אמר הבוקר בשעה 07:00 כי לפחות 96 בני אדם חולצו מ-15 תאי הרכבל, כאשר נמשכים המאמצים לחלץ את הנותרים שתקועים בתשעה תאים נוספים.

הרשויות המקומיות זיהו את הקורבן שנהרג כאזרח טורקי בשם ממיש גומוש.

מערכת הרכבל מופעלת על ידי עיריית מטרופולין אנטליה וחקירה משפטית נפתחה על ידי משרד התובע הכללי של אנטליה על מנת לבחון את סיבת התאונה המזעזעת. ההתרסקות התרחשה ביום האחרון של שלושת ימי החג הציבורי עיד אל פיטר בטורקיה – המציין את סוף חודש הרמדאן הקדוש למוסלמים שבו משפחות נוהרות לאתרי הנופש וחופי הים.

אסון בטורקיה - רכבל
צילום: מתוך אתר t24.com.tr

2 תגובות

Back to top button