מבזקיםמשפטי/פלילי

לילה רווי אלימות: בן 25 נורה למוות בכפר יאסיף, רצח כפול בעוספיא

באירוע אלימות שהתרחש הלילה (שבת) בכפר יאסיף נורה למוות מוראד ושחשי בן 25. הוא הובא אל למרכז הרפואי לגליל במצב אנוש, אך זמן קצר לאחר מכן נאלצו הרופאים בחדר ההלם לקבוע את מותו. באירוע נפצע גם בנו, פעוט כבן שלוש שנותח במשך הלילה וצפוי לעבור ניתוחים נוספים. מבית החולים נמסר כי מצבו קשה ויציב, ונשקפת סכנה לחייו.

בנוסף נפצעו באירוע שלושה גברים באורח בינוני – שני גברים בני 36 ו-29, הוכנסו לניתוח, שבסיומו הועברו לאשפוז במחלקה אורתופדית, וגבר בן 29 הועבר לאשפוז במחלקה כירורגית.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירת הנסיבות. מבירור ראשוני עולה כי אדם חמוש נכנס לפיצוציה, פתח באש לעבר הנוכחים ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחר החשוד וציינה כי הקורבן מוכר להם. חוקרי המשטרה חושדים כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר שעות לאחר מכן דיווחה המשטרה על אירוע ירי נוסף במועצה המקומית עוספיא שבמחוז חיפה. שני גברים, חליל כיוף בן ה-24 ותאמר עאטשה בן ה-26 נורו למוות באירוע שהתרחש על הכביש הראשי כיוון דלית אל כרמל, כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה. מהמקום על פי החשד נמלט רוכב אופנוע וכוחות גדולים של המשטרה פתחו בסריקות נרחבות אחריו. במשטרה חושדים כי מדובר בנקמה על הרצח שאירע קודם לכן לכפר יאסיף.

מעמותת יוזמות אברהם נמסר כי מתחילת שנת 2024 קיפחו את חייהם 54 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, זאת לעומת 46 קורבנות שהיו בתקופה המקבילה אשתקד.

זירת האירוע בעוספיא
זירת האירוע בעוספיא. (שימוש לפי סעיף 27 א')

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

Back to top button