חדשות הארץמבזקים

נמשכים החיפושים אחר בנימין אחימאיר, חשש כבד שנחטף על רקע לאומני

כוחות גדולים של משטרת ישראל, צה"ל ומאות מתנדבים פועלים בשעות האחרונות במרחב הכפר אל מועייר הסמוך לרמאללה בחיפושים אחר הנער, בנימין אחימאיר בן ה-14. הוא יצא למרעה בחוות גל יוסף בגוש שילה ונותק עמו הקשר. החשש שנחטף על רקע לאומני.

תיאורו: מבנה גוף מלא, שיער בהיר מתולתל, לבש חולצה כחולה.
כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת בנימין בטל׳ 029706444.

בנימין - אחימאיר - נער - נעדר -
צילום: באדיבות המשפחה
מפקד יכ"ל מייק בן יעקב בשטח החיפושים בבנימין. צילום: יכ"ל

מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו״ש ומפקד חטיבת בנימין נמצאים בשטח ומובילים את הכוחות בחיפושים אחר הנער.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו״ש ומפקד חטיבת בנימין
צילום: דובר צה"ל

מאחר והשבת נכנסת בשעה הקרובה, הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו אמר בעניין החיפושים אחרי הנער שנעדר בבנימין: "כיוון שהמצב כעת הוא פיקוח נפש גמור יש להמשיך ולקיים את החיפושים גם לתוך השבת ככל שיידרש, ניתן וצריך לבצע כל פעולה הנדרשת לצורך החיפושים גם בשבת. יחד עם כל בית ישראל נתפלל ונייחל למציאות של הנער בריא ושלם".

מרים, אמו של בנימין אחימאיר ביקשה מהציבור לסייע בחיפושים אחריו. "בנימין יצא היום בבוקר לרעות את הצאן בחווה שבה הוא עובד. העדר שלו חזר והוא לא חזר עד עכשיו לצערנו. יש חיפושים נרחבים אחריו והרבה מאמצים של עם ישראל. אני מבקשת בבקשה נרגשת, בבקשה אם תוכלו לעזור… שיקרה פה נס שהוא יחזור אלינו עוד היום".

אימו של בנימין אחימאיר

ח"כ צבי סוכות שנמצא אף הוא בשטח בחיפושים אחר בנימין אחימאיר אמר: "צריכים הרבה תפילות".

"יחד עם אלפי יהודים מחפשים כאן את בנימין אחימאיר, נער צעיר שיצא כאן מהחווה עם העדר שלו הבוקר ועדיין לא שב. מחפשים אותו בכל השטח. אנחנו דואגים מאוד, החששות גבוהים מאוד, יש כאן אלפי יהודים שמחפשים אותו בכל השטח, וכל הציבור ממשיך להתפלל, גם בתוך השבת, בנימין בן מרים, להצלחתו, שנמצא אותו כמה שיותר מהר, ולהצלחת כל הכוחות כאן: צה"ל, משטרה, שב"כ, וכל היהודים כאן שמחפשים אותו, כמה שיותר מהר". אמר חבר הכנסת סוכות.

ח"כ צבי סוכות בשטח בחיפושים אחר בנימין אחימאיר

בתוך כך, הערבים מדווחים כי מתנחלים נכנסו בעקבות האירוע לכפר אל מועייר ובמקום התפתחו עימותים. על פי הדיווחים מחבל, ג'יהאד עפיף אבו-עליה חוסל מירי ושני יהודים נפצעו באורח קל כתוצאה יידוי אבנים. כמו כן לטענת הערבים מתנחלים הציתו בכפר מספר כלי רכב של תושבי המקום.

המחבל שחוסל ג'יהאד עפיף אבו-עליה
המחבל שחוסל ג'יהאד עפיף אבו-עליה
צילום: מוחמד טורקמן (שימוש לפי סעיף 27 א')
צילום: מוחמד טורקמן (שימוש לפי סעיף 27 א')
צילום: מוחמד טורקמן (שימוש לפי סעיף 27 א')

Back to top button