מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ סוכות: אנחנו במלחמה, הפשע משתולל ואלפי שוטרים מאבטחים הפגנות

בדיון מיוחד שהתקיים היום (רביעי) בוועדה לביטחון לאומי בנושא מניעת פגיעה בנבחר ציבור בהפגנה ליד ביתו, הודו נציגי המשטרה כי הם לא מעדכנים את מארגני המחאות במחירים הביטחוניים הכבדים של ריכוז כוחות השיטור במחאות.

במהלך הדיון חבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית שאל את נציג המשטרה: "אנחנו נמצאים עכשיו בזמן מלחמה ובתקופה ביטחונית סופר רגישה. שמעתי אותך אומר קודם שבכל שבוע בהפגנות נמצאים אלפי שוטרים, אנחנו שומעים על הרבה אירועי רצח במדינה ואירועים ביטחוניים. השוטרים האלה חסרים במקומות אחרים, אשמח לשמוע ממך על חשבון מה נמצאים אותם שוטרים בהפגנות? האם מתקיים שיח עם מארגני ההפגנות על אותם אלפי שוטרים שחסרים במקומות אחרים?".

ראש אגף חטיבת המבצעים במשטרה שלומי שגיא השיב: "מחאה זו אבן יסוד של הדמוקרטיה, אנחנו כמשטרה מחויבים לאפשר כל מחאה. מידי שבוע אנחנו מאשרים לא מעט מחאות ונערכים בעיקר בנושא האבטחה כי אנחנו במדינה תחת איום ביטחוני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יושב ראש הוועדה חבר הכנסת צביקה פוגל אמר: "אנחנו לא מסבירים למפגינים מה המחיר שהמשטרה משלמת כדי לקיים את הדמוקרטיה", וחבר הכנסת סוכות סיכם: "אני חלילה לא מפקפק בפטריוטיות של מארגני ההפגנות, אני בטוח שאם המשטרה תגיד להם כמה השוטרים האלה חסרים במקומות אחרים זה בוודאי ישפיע עליהם".

צבי סוכות - ח"כ -
צילום: דוברות הכנסת

Back to top button