תאונות דרכים
רוכב אופנוע בן 26 נפצע בינוני לאחר שהתנגש ברכב בבני ברק
רוכב אופנוע בן 26 התנגש לפני זמן קצר (שני) ברכב בדרך הנשיא הראשון בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון גבר, במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה