צרכנות

טופס ETIAS בעברית – מה כדאי לדעת?

קרדיט ל קנבה

כפי שכבר כנראה יצא לכם לשמוע, ב-2025 צפוי להיכנס לתוקף טופס ETIAS – הויזה החדשה שלכם לאירופה. כן, גם אנחנו הישראלים נצטרך למלא טופס קבלת אשרת כניסה למדינות האירופאיות החברות בהסכם. עד היום, ישראלים לא היו צריכים אשרת כניסה מיוחדת כדי להיכנס לאירופה אך כל זה עתיד להשתנות בשנה הבאה.השינוי הקרוב מבשר על הליך מסוים אשר עשוי להקשות מעט על הגעתכם בשנה הבאה לאירופה, אך אין מה לחשוש יותר מידי, מדובר על טופס פשוט מאוד למילוי שניתן אפילו להשיג בשפה העברית.כל הפרטים שאתם צריכים לדעת נמצאים כאן.

מדוע פתאום הופיע טופס ETIAS החדש?

שאלה זו עולה רבות – מדוע פתאום אירופה החליטה להקשות על כניסת ישראלים אחריי שעד היום נכנסו באופן פשוט, אך אל תקחו את זה באופן אישי מדובר על הליך שחל על הרבה מדינות נוספות. טופס ETIAS קיים כבר כמה שנים ונמצא בשימוש על ידי מספר מדינות אשר אזרחיהן ממלאים אותו לפניי כניסתם למדינות החברות בהסכם האחראי על ETIAS.כעת, הוחלט שעוד מדינות יכנסו תחת ההגבלה, ובניהן ישראל.הסיבה לכך היא ביטחונית בלבד. בעקבות חשש גובר מחדירה של גורמים עויינים ומקרי אלימות וטרור, יחד עם גל ההגירה הרחב בשנים האחרונות, החלו מדינות אירופה להדק מעט את אפשרות הכניסה לארצם.בפועל, הליך זה עשוי להקנות לכם שהייה בטוחה ונעימה יותר בתוך מדינות אירופה.

טופס ETIAS הינו פשוט וקל למילוי אך עדיין יש כמה דברים שכדאי שתדעו

לפי הדיווחים את טופס ETIAS יהיה ניתן למלא ב-10 דקות באינטרנט בצורה הכי יעילה שיש.הנה כמה דברים שכדאי שתדעו כדי לעשות את זה קל אפילו יותר עבורכם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טופס ETIAS בעברית

כפי שצוין ניתן יהיה להשיג את הטופס בגרסה קלה יותר למילוי, כאן תמלאו את הטופס בעברית ותמנעו מבלבולים מיותרים.

הכניסה לדרכונים ביומטרים בלבד

לא יהיה ניתן להגיש טופס ETIAS ללא דרכון ביומטרי בתוקף. זאת אומרת שברגע שטופס ESTA נכנס לתוקף וכל ישראלי מתבקש להוציא ויזה לאירופה, לא תינתן כניסה של דרכונים רגילים למדינות האירופאיות. מומלץ לוודא שאתם מחזיקים בדרכון ביומטרי בהקדם.בנוסף, הדרכון שלכם צריך להחזיק בתוקף של מינימום שלושה חודשים בעת קבלת האשרה.

תוקף ועלות

הגשת הטופס תהיה כרוכה בתשלום נמוך ונוח לכל כיס.תוקף אשרת הכניסה תהיה ל-3 שנים מרגע קבלת האישור. שהייה רצופה תהיה אפשרית ל-3 חודשים ברצף בכל חצי שנה של הויזה.

מה ידרשו מכם בעת מילוי הטופס?

בעת מילוי הטופס תדרשו לספק פרטים אישיים ופרטים נוספים אודות הביקור שלכם באירופה. במקרים מסוימים נדרש גם מידע נוסף אודות עבר רפואי, עבר פלילי, שהייה אחרונה באירופה וכמו מידע אודות סילוק ממדינות מסוימות בעבר. את אשרת הכניסה יש להגיש ליעד הספציפי אותו תרצו לבקר גם אם אתם מתכננים לעבור בין מדינות. האשרה מקנה אישור מעבר בין מדינות אשר נמצאות תחת ההסכם אך בכל אופן ברגע הכניסה שלכם ליבשת יש להיכנס לאותה מדינה אשר אליה הגשת בקשת כניסה בעת מילוי טופס ESTA.לכל מטרת נסיעה יש לבקש אשרת כניסה, בין אם זה ביקור משפחה, נסיעת עבודה או חופשה.

מי הן אותן מדינות אשר נמצאות בהסכם ויזת ESTA?

מדינות הנמצאות בהסכם הן מדינות החברות באמנת שנגן. אמנה אירופית המאגדת נהלים הקשורים במעברי גבול, אשרות כניסה, מהגרים וכדומה.בין המדינות שנמצאות בהסכם אליהן תצטרכו אשרת כניסה: גרמניה, הולנד, יוון, פורטוגל, ספרד, צרפת.

Back to top button