חדשות הארץמבזקים

שר הפנים ארבל: עלינו לשמור על חופש פולחן שווה לכל הדתות

"עלינו לשמור ולשמר חופש פולחן שווה בכל הדתות ובפרט בימים אלה עלינו לנהוג ברוגע ולתמוך בסובלנות בין אדם לחברו". בדברים אלו פתח שר הפנים משה ארבל את ארוחת האיפטאר אשר התקיימה הערב (שלישי) לעובדים המוסלמים במשרדי הפנים, רשות האוכלוסין ומינהל התכנון.

עשרות העובדים התכנסו בירושלים, העיר הקדושה לכל הדתות, לארוחה חגיגית של האיפטאר ההחלטה על קיום מפגש זה התקבלה במטרה לכבד את העובדים ואת דתם ולגשר בין אדם לחברו תוך תמיכה בסובלנות וגישור על הפערים.

שר הפנים משה ארבל אמר: "הפסיפס בחברה הישראלית מורכב מכל העדות והדתות ומשכך עלינו להמנע משיח מפלג ולשמור על אחדות. כולנו בניו של אברהם אבינו, מי יתן והחודש הזה יביא איתו רוח חדשה של שותפות, סובלנות בין עדתית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליאור שחר מנהל המינהל לתפקידים מיוחדים במשרד הפנים הוסיף: "זר שיכנס לאירוע זה בו יושבים יהודים לערבים יחד לסעודת האיפטר לא יבין זאת. אירועי השבעה באוקטובר היו קשים נוראים, אשר גרמו לצלקת עמוקה לכולנו. שמענו סיפורי גבורה מפי יהודים וערבים, שהרי הרוצחים השפלים לא הבחינו בין דם לדם, בין יהודים לערבים. שנדע כולנו ימים טובים ושקטים. נתפלל יחד להחזרת החטופים ולרפואת הפצועים".

משרד הפנים - ארבל - משה
צילום: דוברות השר ארבל
משרד הפנים - ארבל - משה
צילום: דוברות השר ארבל

Back to top button