מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ נעמה לזימי: בן גביר? אני לא מפחדת ממנו

חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה הגיבה היום (שלישי) לקריאות לפתיחת חקירה נגדה לאחר שהשתתפה במחאה בנתיבי איילון ולכאורה נטלה חלק בהפרות סדר. חברת הכנסת לזימי אמרה: "אם להפגין למען החטופים זה משהו שנחקרים עליו במשטרה, תתכוננו לחדרי חקירות מלאים עד אפס מקום בציבור נחוש ובחברי כנסת שלא איבדו את מצפונם".

חברת הכנסת לזימי הדגישה: "חשוב מכך: זו נורת אזהרה שצריכה להדאיג את כולנו. כל פעולה שעשיתי הייתה עם משפחות החטופים ולמען השבתם, וכנגד ההפקרות של הממשלה. מציעה למשטרה לחקור את מי שמונע עסקה במכוון ונותן שיהרגו לאט לאט את 134 החטופים שלנו בשבי. בן גביר – אני לא מפחדת ממך".

הדרישה לחקור את חברת הכנסת לזימי עוררה תגובות רבות במערכת הפוליטית. אלוף במיל׳ וסגן הרמטכ״ל לשעבר יאיר גולן אשר חה"כ לזימי הודיע כי תתמוך בו בהתמודדות לראשות מפלגת העבודה אמר: "אני גאה בח״כ נעמה לזימי. נעמה היא חברת כנסת מסורה, חרוצה ומובילה ובעלת רקורד עשיר של פעילות בתחומי הכלכלה, החברה והדאגה לדמוקרטיה ושלטון החוק. משטרת בן גביר מתעמרת במפגינים בניגוד לחוק ובניגוד להחלטות בית המשפט. נעמה לזימי, גלעד קריב, אפרת רייטן, אני וכל מי שהמדינה יקרה לליבו נמשיך לתמוך ולסייע לכל המפגינות והמפגינים הנפגעים מהאלימות המשטרתית שכל מטרתה לשאת חן בעיני שר שהוא עבריין מורשע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממפלגת העבודה נמסר: משהו רע מאוד עובר על משטרת ישראל מאז נחטפה בידי הפירומן והעבריין המורשע בן גביר. ‏עומדים ועומדות מאחורי חברת הכנסת לזימי וכל חברי וחברות הכנסת של העבודה, שמשתתפים באופן קבוע במחאה נגד ממשלה רעה ומסוכנת שמוליכה אותנו לאבדון. ‏נמשיך להשמיע את קולנו יחד עם עם ישראל ללא מורא.

ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button