מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו בתיעוד: חיסול המחבל בזירת הפיגוע בגן יבנה

מחקירת זירת הפיגוע שאירע אמש (ראשון) במרכז המסחרי פרנדלי בגן יבנה עולה כי המחבל, תושב יו"ש ללא אישורי שהייה, הגיע למרכז המסחרי כשהוא חמוש בשני סכנים והחל במסע דקירות בקומה השנייה, כאשר הוא דוקר צעיר שיצא ממכון הכושר, לאחר מכן נכנס לתוך מכון הכושר, שם מצליח לדקור צעיר נוסף, ולאחר מכן מצליח לדקור צעיר שלישי בקומת הכניסה.

צוות שיטור עירוני המורכב משוטר ופקח, שקיבלו את קריאת המצוקה, הגיעו למתחם תוך פחות מדקה והחלו לבצע סריקות, במהלכן הבחינו במחבל שרץ לעברם וניסה לפגע בהם. הפקח, אדוארדו שלפן הצליח להדוף את המחבל בשעה שהשוטר שולף את נשקו ומבצע ירי לעבר המחבל עד לנטרולו.

כאמור, כתוצאה מהפיגוע פונו לבתי החולים שלושה בני אדם במצב קשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי, השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר ומפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, שמעו את שחזור הפיגוע ונטרול המחבל מפי השוטר והפקח.

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון אמר הבוקר: "אמש התרחש פיגוע קשה בקניון הפרנדלי, כאשר מחבל שהסתנן דרך הגדר באזור איו"ש הגיע לקניון ודקר בברוטליות מספר אנשים. יודגש כי המחבל עבד בעבר בבנייה בגן יבנה עם אישור ומכאן היכרותו עם היישוב. בניגוד לפרסומים הוא לא הועסק על ידי אף אחד מהעסקים בגן יבנה."

"מיד לאחר האירוע ולאורך הלילה ביצענו סיורים וסריקות ברחבי היישוב יחד עם משטרת ישראל, השיטור העירוני שלנו, חברי כיתת הכוננות וגורמי ביטחון נוספים." הוסיף ראש המועצה ואמר: "הבוקר, הנחיתי את אגף הביטחון והמשטרה לתגבר את השמירה בכניסה למוסדות החינוך ביישוב. בכל דבר חשוד, אנא מכם, דווחו למוקד ולמשטרה ואנו נגיע במהרה בכל שעה. אני רוצה לשבח את מי שנגיעו ראשונים למקום ותפעלו את האירוע באומץ וגבורה הם אדוארדו שלפן פקח השיטור העירוני שלנו והשוטר צ'קול גרמאו – יישר כוח! מנעתם אירוע קשה יותר. בברכת החלמה מהירה לפצועים."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button