מבזקיםצבא וביטחון

מפקד פיקוד הצפון לראשי רשויות בצפון: ״ממשיכים לפגוע בחיזבאללה״

מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין נפגש היום (שישי) עם ראשי הרשויות הנכנסים והיוצאים בצפון. במסגרת הפגישה התקיים שיח עם ראשי הרשויות בו הוצגו עיקרי הערכת המצב המודיעינית והמבצעית, עשיית הפיקוד במהלך המלחמה וכן תהליכי האצת המוכנות להמשך הלחימה בגזרה הצפונית.

האלוף הודה לראשי הרשויות היוצאים על שיתוף הפעולה לאורך השנים ובפרט בימי המלחמה, והדגיש בפני ראשי הרשויות הנכנסים והממשיכים כי מפגשים אלו הם חלק בלתי נפרד מניהול הלחימה וכי הקשר בין צה״ל למנהיגות המקומית, ודרכו לתושבים, הוא בעל חשיבות רבה עבור עשיית הפיקוד בלחימה.

מדברי מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין: "להנהגה המקומית יש חשיבות עצומה בשיתוף הפעולה עם צה״ל, איתנו. אני רוצה לומר לכם – אנחנו נחושים לייצר פה בצפון מצב טוב יותר, בטוח יותר ושקט יותר. על הפעילות ההתקפית שלנו, אין צורך להכביר במילים, היא נשמעת היטב והאמינו לי שגם נראית היטב בשמי לבנון, הקרובים והרחוקים.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״אנחנו ממשיכים לפגוע בחיזבאללה, נחושים לדחוק אותו אחורה ולחרב את תשתיותיו. אבל לא די בכך, השבוע התקדמנו עוד שלב בסולם המוכנות, עם תרגול הכוחות, למידה מהלחימה בדרום ועוד מאפיינים רבים שיביאו אותנו מוכנים יותר ליום פקודה. אני רואה בכם שותפים מלאים, כתף לכתף איתנו בניהול הלחימה״. הוסיף.

מפקד פיקוד הצפון - ראשי רשויות בצפון
צילום: דובר צה״ל

מפקד פיקוד הצפון - ראשי רשויות בצפון
צילום: דובר צה״ל
צילום: דובר צה״ל

Back to top button